بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی است

عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت الکترو کویر یزد در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم پرتلاش و شهیدپرور استان یزد افزود: در این بازدیدها در جریان فعالیتها و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی قرار می گیریم و پس از بررسی در راستای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جوانان و فعالان اقتصادی کشورمان نشان داده اند هرجا تجربه و تبحر در کنار علم و تکنولوژی قرار گیرد می توانیم گامهای موثری برای پیشرفت و توسعه کشور برداریم.

وی تصریح کرد: اگر انگیزه واقعی و در کنار آن علم و تکنولوژی باشد می توانیم به همه جا دسترسی و در همه عرصه ها حضور داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: کارخانه الکتروکویر یزد نیروی انسانی جوان و پرتوانی دارد و امیدواریم به افق های روشنی که برای خود در سطح منطقه و بین المللی دارند دست یابند.

شرکت الکترو کویر سالانه چهار هزار عدد تابلوهای فشار متوسط و ضعیف برق تولید و به کشور های کنیا، سوریه، عراق و قطر صادر می کند.

رحمانی فضلی پس از بازدید از شرکت الکتروکویر بر تربت آیت الله محمد صدوقی سومین شهید محراب حاضر و به مقام شامخ این شهید محراب ادای احترام کرد.

وزیر کشور سپس با حضور در دفتر آیت الله محمدرضا ناصری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.

حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور بیش از یکصد نفر از فعالان اقتصادی و صنعتی استان، نشست با فعالان بخش اقتصادی و افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر کشور به این استان خواهد بود.