بیوگرافی امیر مقاره خواننده و بازیگر|همسر امیر مقاره کیست؟

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران ، خواننده ماکان بند و بازیگر است. امیر مقاره مقطع دیپلم بیشتر درس نخواند اما با سرودن شعر کارش را شروع کرد، سپس با آهنگسازی و خوانندگی در گروه «ماکان بند» به اوج شهرت رسید.

امیر مقاره از نوجوانی بصورت جدی با نوشتن شعر فعالیت‌اش را شروع کرد تا اینکه بصورت کاملا خود آموز مشغول یادگیری نواختن ساز «گیتار» شد.در ادامه برای خوانندگی دوره‌های سلفژ را گذراند اما هیچگاه به چشم یک شغل به موسیقی امیدی نداشت.

بیشتر بخوانید:

بازیگر نقش ارشد شاهنگ در سریال جزیره

«امیر مقاره» و یک استوری تأمل برانگیز/ عکس

ژِست های عجیب «امیر مقاره»/ عکس

عکسِ منتشر شده از کارِ بدِ «امیر مقاره»

امیر مقاره از پیک موتوری تا محسن چاوشی

امیر مقاره در کنار ساز زدن و خواندن برای امرار معاش بعنوان پیک موتوری کار می کند تا اینکه بعد از مدتی تصمیم گرفت کارش را رها کند و بصورت حرفه‌ای وارد خوانندگی شود. به گفته وی

امیر مقاره  بعد از شنیدن صدای «محسن چاوشی» تصمیم گرفت خواننده شود و چون حس خواندن ایشان به روحیه و زندگی‌اش خیلی نزدیک بود.

امیر مقاره حرفه ای با موسیقی

در سال 1393 که 19 ساله بودن اولین آهنگ خود را خواندن و با کمک دوستان‌اش پخش کرد و حتی آهنگ خود را برای انتشار به سایت رادیو جوان هم فرستاد. با اینکه آهنگ اولش در رادیو جوان منتشر شد اما با مشکل ممنوع الکاری مواجه نشد.

تجربه مدلینگ امیر مقاره

عکس خاص امیر مقاره

امیر مقاره بخاطر چهره جذاب خود زمانی که خواننده مطرحی نبود مدتی بعنوان فتو مدل جلوی دوربین عکاسی رفت و با چند برند ایرانی هم همکاری داشت.

تشکیل گروه ماکان بند

 در سال 1394 به دنبال فراخوان «یاشار خسروی»- آهنگساز برای تشکیل یک گروه موسیقی ، شانس خود را برای ورود به این گروه امتحان کرد. در نهایت او به همراه «رهام هادیان» و یاشار خسروی دورهم جمع شدند و گروه موسیقی «ماکان بند» را تاسیس کردند.

ماجرای نام ماکان بند

«ماکان بند» برگرفته از کلمه ماکان با ریشه دیلمی است که معنای لغوی آن به شجاعت تعبیر می شود و نام یکی از پسران حاکم مازندران در قرن 14 بود.

بیوگرافی امیر مقاره

انتشار آلبوم امیر مقاره

در 1 شهریور 1369 اولین آلبوم ماکان بند با خوانندگی هادیان و مقاره و به سرپرستی میلاد نیکزاد با نام «دیونه بازی» با 12 قطعه موسیقی منتشر شد.

شهرت این گروه با آهنگ «هربار این درو» و قطعه «دلگیری» شروع شد و در همان اولین آلبوم به اوج شهرت و محبوبیت رسیدند.

ازدواج و همسر امیر مقاره

امیر مقاره هنوز ازدواج نکرده و مجرد است اما می گوید اگر تو زندگی قرار است دنبال دختری بیفتم آن دختر فقط دخترم است که دارد راه رفتن یاد می گیرد و تنها برای یک دختر زانو میزنم و آن هم دخترم است که هنوز یاد نگرفته بند کفشاشو ببنده.

امیر مقاره و ورود به بازیگری

امیر مقاره در سال 1400 وقتی 26 ساله بود بعنوان بازیگر در سریال «جزیره» شبکه خانگی به کارگردانی سیرویس مقدم جلوی دوربین رفت

 در این مجموعه با چهره هایی چون محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی، میترا حجار و حسام منظور هم بازی می باشد

امیر مقاره بازیکن تیم هنرمندان

آقای خواننده در کنار فعالیت های هنری خود بعنوان یکی از اعضای تیم فوتبال هنرمندان ، ورزش را هم بصورت جدی پیگیری می کند.

یکی از جذاب ترین اجراها در کنسرت های داخلی مربوط به گروه ماکان بند است. این گروه خلاقانه ترین اجرا ها را ماکان بند دارند و اگر چه برخی کارشناسان کیفیت اثار انها را پایین ارزیابی می کنند اما به هر حال آنها طرفداران بیشماری دارند که در کنسرت های این دو حضور دارند و همواره راضی از سالن بیرون می ایند.امیر مقاره که با نقش ارشد در سریال جزیره توانست محبوبیت بیشتری کسب کند و نشان داد که در بازیگری هم می تواند موفق باشد. البته سریال شبکه خانگی سیروس مقدم نتوانست موفق ظاهر شود و با وجود تعداد بسیار زیادی از هنرمندان شناخته شده نیمه کاره پایان یافت.

  •