نورپردازی و مرمت مساجد محله جوادیه/ تعریض و ساماندهی ترافیکی خیابان دهم فروردین محله نبی اکرم(ص)

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله جوادیه ( منطقه 14)،گفت: طبق اظهارات مطرح شده از سوی شورایاران محله، پیش بینی احداث بوستان و فضای سبز، نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ، شستشوی مرتب مخازن، نصب مخازن جدید به همراه زیر مخزنی و درب محافظ، در سطح محله به ویژه در کوچه های دادبه، مرتضوی، داودی و فلاحیان و نظارت و پیگیری مضاعف به منظور نظافت و رفت و روب، شستشوی معابر و فضاهای عمومی محله در دست پیگیری است.

وی با تأکید بر اصلاح و نورپردازی و مرمت مساجد سادات، قمر بنی هاشم، حجت، یاسین و بقیه اله، بیان کرد: این موضوع از طریق سازمان مربوطه در حال بررسی است.

پیرهادی افزود: علاوه بر موضوعات اشاره شده مواردی دیگری در حوزه خدمات شهری از جمله پیگیری جا به جایی و انتقال تیرهای برق در معابر در سطح محله و امحاء حیوانات موذی اعم از موش و ... در سطح محله به ویژه خیابان های تاجری، پور عبدی و دهم فروردین در دست اقدام است.

نصب تابلوهای چراغ راهنمایی رانندگی در تقاطع

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حوزه عمران محله جوادیه مواردی از جمله نصب تابلوهای چراغ راهنمایی رانندگی در تقاطع خیابان های شهید تاجری و پورعبدی( کوچه نورافکن)، احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی، ترمیم و لکه گیری آسفالت و معابر خیابان شهید بروجردی و مناسب سازی، ترمیم و همسطح سازی معابر و پیاده روها  موجود در سطح محله به ویژه خیابان های حجتی، اندرزگو و خیابان دریاباری( از سمت خیابان پیروزی) در دست بررسی است.

انتقال تندیس آیت الله بروجردی

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به انتقال و جابه جایی تندیس آیت الله بروجردی به میدان (داخل باغچه میدان)، همچنین اصلاح و جمع آوری باغچه کناری میدان بروجردی اشاره کرد و افزود: این موضوع از سوی سازمان زیباسازی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده از سوی شورایاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله، گفت: در این زمینه امکان احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره (زمین پینت بال، اسکواش، اسکیت و ...)، احداث زمین چمن فوتبال، اقدام لازم به منظور کاهش معضلات اجتماعی در سطح محله از قبیل حضور معتادین و کارتن خواب ها، سرقت خودرو، وفور قهوه خانه ها، احداث ساختمان سرای محله در دست پیگیری است.

*محله نبی اکرم (منطقه 14)

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره وضعیت محله نبی اکرم، اظهار کرد: در حوزه سلامت پیش بینی احداث بوستان و فضای سبز، نظارت مستمر بر نحوه ی نگهداشت، آبیاری، هرس درختان و فضای سبز بوستان ها و حاشیه خیابان ها در سطح محله به ویژه حاشیه خیابان دهم فروردین در دست پیگیری است.

وی اضافه کرد: جهت رفاه حال شهروندان مواردی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک از جمله اصلاح هندسی و مناسب سازی خیابان دهم فروردین با پیشنهاد یکطرفه کردن این خیابان به منظور تسهیل دسترسی و تردد برای همه شهروندان، امکان تعریض و بازگشایی خیابان دهم فروردین، پیاده رو سازی و همسطح سازی  معابر، کانیو کردن جوی آب ها، جداول و فاضلاب ها در سطح محله در دست بررسی است.

پیرهادی با اشاره به افزایش سرانه های ورزشی و فرهنگی در محله نبی اکرم، گفت: در این بخش پیشنهاداتی از جمله احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره، احداث ساختمان سرای محله و تجهیز آن مطرح شده است که در دست اقدام است.