مشکلات شهروندان تهرانی در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری شده است

محسن پیرهادی در نخستین نشست ستاد انتخابات لیست خدمت که با حضور پرویز سروری رئیس ستاد برگزار شد، اظهار داشت: طبق تدبیر کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران بازدیدهایی از سطح محلات شهر تهران صورت گرفت و مشکلات این محلات احصا شد.

وی افزود: اگر انحرافی در برنامه‌ها و پروژه‌های شهر تهران در محلات برخلاف برنامه 5 ساله دوم شهر تهران بود قطعاً به مدیریت شهری اطلاع داده می‌شد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: مطالبات مردم در این بازدیدها مشخص و با شهرداران برای حل مشکلات مکاتباتی صورت می‌گرفت حتی اگر شهروندان دارای مشکلات انتظامی و امنیتی نیز بودند با ناجا مطرح می‌شد.

پیرهادی گفت: در حال حاضر مشکلات شهروندان در یک بانک اطلاعاتی فراهم شده و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

وی درباره شکایتی که از چند عضو اصلاح‌طلب شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته است نیز بیان داشت:‌ بعضی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر بی‌اخلاقی و اتهاماتی بدون سند واقعی به بنده داشتند که بنده شکایت کردم که البته با حضور چند تن از اعضا مراحل این شکایت به تأخیر افتاد چرا که گفتند آن عضو در صحن علنی عذرخواهی خواهد کرد ولی هنگامی که این اتفاق صورت نگرفت شکایت خود را تکمیل کردم و اخیراً نیز شنیده‌ام دستگاه قضا قرار بازداشت برای این فرد را صادر کرده و در حال حاضر با قید وثیقه آزاد شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه‌ای نیز به دادستانی نوشته‌ام و از دادستان تهران طی مکاتباتی رسمی موضوع را پیگیری خواهم کرد.