20شهریور؛ زمان برگزاری نمایشگاه عطر سیب

حسن خلیل آبادی با اشاره به مشخص شدن روسای کمیته های 5 گانه کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای شهر تهران اظهار کرد:  بر اساس نظرات و علاقه اعضاء، الهام فخاری به عنوان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، محمد جواد حق شناس(کمیته فرهنگی،هنری)،حجت نظری(کمیته مشارکت‌های مردمی و ورزشی)،احمد مسجد جامعی( کمیته دینی و فعالیت‌های قرآنی) انتخاب شدند ضمن اینکه مسئولیت کمیته میراث نیز بر عهده من خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی قرار شده موضوعات به طور خاص در کمیته‌های اشاره شده مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت در کمیسیون فرهنگی تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

خلیل آبادی همچنین به تصمیم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران درباره برگزاری نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه چند سال است که در شهر تهران و همزمان با شروع ماه محرم و با هدف تامین نیازهای هیئت‌های مذهبی برگزار شده که امسال نیز برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی معاونت اجتماعی شهرداری تهران، نمایشگاه عطر سیب امسال از 20 شهریور و محل بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نحوه توزیع بن‌های تهیه اقلام مورد نیاز هیئت های مذهبی افزود: فرایند این بخش نیز همانند سال گذشته خواهد بود اما در سال آینده تغییراتی در این بخش اعمال خواهد شد.