برای صمیمت با همسرتان این مطلب را بخوانید

همه می دانیم که نقشه ی گوگل و به روز رسانی های لحظه به لحظه ی آن، بهتر از هر کروکی دیگری به کار می آید‌. این خود، حکمی بر لزوم ایجاد نقشه های عشق برای هر زوج به طور خاص است.

کنجکاوی نسبت به همسرتان و تلاش برای شناختن هر چه بیشتر دنیای درونی او و دید او به زندگی و اینکه چه چیزی آنها را خوشحال یا ناراحت می کند، از ملزومات ساخت این نقشه است. زوج هایی که در حال ترسیم نقشه ی عشق خود هستند، می توانند پرسش هایی ساده چون «حیوان مورد علاقه ات چیست» از یکدیگر بپرسند یا اینکه کمی جدی تر بخواهند از بزرگترین ترس یکدیگر آگاه شوند. هیچ چیز مهم نیست. مهم این است که با درک هرچه بهتر یکدیگر صمیمیت بیشتری ایجاد شود.

کنجکاو شوید

باید پرسش های جزئی بپرسید و از پرسیدن سؤالات عمومی چون «روزت چطور بود» خودداری کنید. مثلا یک نمونه بسیار کاربردی که در آغاز روز می تواند پرسیده شود این است: امروز چه اتفاقی قراره بیوفته که تو دوس داری شب راجع بهش ازت بپرسم؟

این پرسش باعث میشود که بفهمید ذهن همسرتان را چه چیزی مشغول کرده است.

مثلا در پایان روز می توانید به جای «روزت چطور بود»، بگویید «راستی ملاقاتت با رئیس چطور پیش رفت؟»

از پای ننشینید

هر زمان که بخواهید می توانید نقشه ی عشق را ترسیم کنید؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که این کار را منظم انجام دهید. هر چه بیشتر با وی در تماس باشید، اطلاعات شما در مورد او به روز تر شده و صمیمیت بیشتری ایجاد می شود.

در واقع تمام هدف نقشه ی عشق نیز همین است؛ صمیمیت و ایجاد ارتباط با درون و دنیای وی. نه تنها زندگی روزمره ی آنها بلکه ترس ها، امیدها و حتی گذشته ی آنها.