کوتاهی بهزیستی، کمیته امداد و وزارت بهداشت در حوزه آسیب‌های اجتماعی

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران به همراه رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات رفاهی اجتماعی شهرداری تهران شب گذشته از 3 مرکز نگهداری افراد بی‌خانمان، درمانده و بی‌پناه در شهر تهران و همچنین اسلامشهر بازدید کردند. بازدید از سامان‌سرای اسلامشهر مقصد اول بازدیدکنندگان بود که این مرکز ظرفیت نگهداری 200 نفر از افراد بی‌خانمان، معتاد و درمانده را داشت و در ادامه نیز عضو شورای تهران به همراه مدیرعامل سازمان خدمات رفاه شهرداری بازدیدهایی از بخش‌های مختلف این سامان‌سرا داشتند و از نزدیک در جریان ارائه خدمات به این خدمات قرار گرفتند.

وی در بازدید از این سامان‌سرا در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر رعایت خدمات در این مجموعه تصریح کرد: به هر طریق این افراد صدمه‌ای را در جامعه دیده‌اند و نباید به گونه‌ای باشد خدماتی که به آنها ارائه می‌شود نامناسب باشد. همه عزیزان کسانی هستند که شهروندان ما هستند و ما باید تلاش کنیم که خدمات مناسب به این افراد ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از وظایفی که شهرداری در حال انجام آن است، باید از طریق سازمان‌هایی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و وزارت بهداشت انجام شود گفت: شاهد هستیم که این سازمان‌ها در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

در ادامه این بازدید عضو شورای شهر تهران و همچنین سایر مسئولان شورا بازدیدی از مددسرا و محل نگهداری افراد بی‌خانمان در محله شوش و همچنین منطقه خاوران داشتند.