اگر میخواهید تا عید شکمتان را آب کنید؛ بخوانید

شکم و پهلو باعث می شود اندام شما زیبا جلوه نکند. بخصوص وقتی لباس مجلسی و میهمانی به تن می کنید چربی و شکم خود را بیشتر نشان می دهد. ممکن است نزدیک مراسمی باشید که بخواهید در لباس اندام زیبا داشته باشید ولی داشتن شکم اذیتتان می کند.اگر از شکم خود ناراضی هستید و می خواهید آن را سریع آب کنید نگران نباشید، ما به شما معجونی معرفی می کنیم که شکم خود را سریع آب کنید. دراین مقاله راه های آب کردن سریع شکم با سرکه سیب را بخوانید.

آب کردن شکم با سرکه سیب

سرکه سیب طبیعی یکی از موهبت های خداوند است که می تواند در بدن معجزه کند و این ماده یکی از بهترین راه ها برای هدف قرار دادن چربی های شکم به کمک تنظیم سطح قند خون است. با افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی روزانه می توانید مطمئن شوید که پرخوری نمی کنید چرا که سرکه سیب احساس سیری به شما خواهد داد.

تاثیر سرکه سیب بر لاغری

سرکه سیب هنوز هم یکی از آن موادی است که مردم به مصرف آن برای کاهش وزن، تمایل نشان می دهد. ارتباط بین سرکه ی سیب و لاغری مطلب جدیدی نیست. اولین مطلبی که راجع به تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن به چاپ رسید مربوط به سال 1958 در کتاب (Folk Medicine) بود که توسط جارویس Jarvis نوشته شد. آن چه در این کتاب ها برای کاهش وزن توصیه می شود، استفاده از سرکه سیب به میزان دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی است.سرکه سیب

آنها معتقدند با مصرف سرکه سیب که مزه خیلی جالبی ندارد ممکن است که فرد غذای کمتری بخورد. یا به عبارت دیگر، سرکه سیب ممکن است موجب کاهش اشتها در فرد شود. در همین کتاب ذکر شده است که مصرف منظم سرکه سیب موجب سوختن چربی با سرعتی بیش از ذخیره آن می شود.

به گفته کارشناسان تغذیه، نوشیدن سرکه سیب قبل از غذا هم به کاهش وزن کمک می کند و هم موجب بهبود گوارش و سلامت روده ها می شود.

مصرف مخلوط سرکه سیب و آب به عنوان یک عامل بازدارنده اشتها عمل کرده و به افراد کمک می کند تا کمتر مواد خوراکی در بین روز مصرف کنند و مقدار غذای مصرفی شان به اندازه متوسط باشد .


بیشتر بخوانید: لاغری سریع با چند راهکار عجیب و ساده


 

این اکسیر جادویی قرن هاست که به عنوان یک ماده همه کاره و پرفایده برای بدن استفاده می شود. دارای عوامل ضدمیکروبی و ضدقارچی است که موجب افزایش ایمنی بدن و کاهش وزن می شود .

مطالعات قبل نشان داده اند که سرکه سیب با کاهش وزن بدن، شاخص توده بدنی، اندازه دور کمر، و تری گلیسیریدهای خون (چربی موجود در خون) مرتبط است. افراد چاقی که روزانه نوشیدنی حاوی یک یا دو قاشق سوپخوری سرکه سیب مصرف کرده اند بعد از 12 هفته یک تا دو کیلوگرم وزن کم کرده اند .

نوشیدن سرکه سیب قبل از غذا به کاهش وزن کمک میکند.