هرآنچه باید قبل از خرید تردمیل بدانید

اما دویدن روی تردمیل، دقیقاً مشابه دویدن روی زمین نیست چون این دستگاه است کهسرعت دویدن را تنظیم می‌کند و حتی در صورت خستگی، اجازه تغییر سرعت را نمی‌دهد و به علاوه این امکان را می‌دهد تا بتوان مراحل دویدن را ثبت و جهت بررسی و مقایسه بعدی به‌کار گرفت.

تردمیل‌ها امکانات و قابلیت‌های مختلفی دارند که باعث شده قیمت‌های متفاوتی هم داشته باشند اما انتخاب تردمیل بیش از هر چیز وابسته به نوع نیاز کاربر است. برای خرید اینترنتی و انتخاب تردمیل مناسب می‌توانید به زنبیل مراجعه کنید و از میان بهترین تردمیل‌ها با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و به صورت فوری تحویل بگیرید.

در خرید تردمیل ، وزن خود را در نظر بگیرید و تردمیلی را انتخاب کنید که تحمل وزنی بیشتر از وزن شما را داشته باشد. همچنین اگر دارای جثه بزرگ هستید به عرض تسمه نیز توجه کنید و یک تردمیل با عرض تسمه بیشتر انتخاب کنید. مکانی مناسب را برای قرار دادن تردمیل در نظر بگیرید که حدود یک تا دو متر اطراف تردمیل خالی باشد تا در صورت به هم خوردن تعادل، مشکلی به وجود نیاید و با اجسام سخت برخورد نکنید. همچنین تردمیل باید در مسیر جریان هوا قرار بگیرد تا همواره هوای سالم و کافی به دونده برسد، هیچگاه تردمیل را در کنار دیوار و پنجره قرار ندهید.

 دسته‌های تردمیل از اجزای مهم تردمیل است. در هنگام خرید تردمیل باید دقت کرد که دسته‌ها شل نباشند و همچنین به گونه‌ای قرار نگرفته باشند که در هنگام دویدن مزاحم شما باشند. در هنگام خرید تردمیل باید به قدرت موتور و توان موتور و همچنین مرغوبیت آن بسیار توجه کرد. همیشه تردمیلی انتخاب کنید که کلید ایمنی داشته باشد تا در زمانی که شما تعادل خود را از دست می‌دهید این کلید موجب توقف دستگاه شود. تردمیل خانگی از موتور با جریان برق مستقیم استفاده می‌کند، در مقابل تردمیل باشگاهی از برق متناوب استفاده می‌کند و این عامل، باعث می‌شود تردمیل‌های باشگاهی با قدرت بیشتر ولی پر سروصداتر نسبت به نوع خانگی عمل کنند، قیمت تردمیل باشگاهی هم بیش از نوع خانگی آن است.