5 راهکار طلایی برای درمان دردهای واریس

در برخی موارد دردهای ورایسی ممکن است نشانه های یک وضعیت جدی تر باشد اگر نگران آن هستید می توانید با پزشک تان مشورت کنید و این درمان های خانگی را نیز در پیش بگیرید.

فندق
یکی از دانه های روغنی که تاثیر چشمگیری در کاهش دردهای رگ های واریسی پاها دارد فندق است.رطوبت موجود در فندق کمک می کند تا تورم و درد پا کاهش یافته و سبب تقویت رگ ها می شود.توصیه می شود پاها را در یک وان آب گرم قرار دهید و 20 قطره روغن فندق در آب بچکانید این روش را دو ماه متوالی هفته ای یکبار انجام دهید.

سرکه سیب
سرکه سیب در پیشگیری از عود وریدهای واریسی بسیار موثر است و بهترین گزینه در درمان های خانگی به شمار می رود..سرکه خاصیت سم زدایی داشته و به بهبود گردش خون کمک می کند.وقتی که سیستم گردش خون فرد به درستی کار می کند رگ های واریسی تورم کمتری دارند. توصیه می شود روزانه دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را در یک لیوان آب ریخته و روزی دو بار میل کنید این روش خون را رقیق کرده و وریدهای واریسی کمتر در پا قابل مشاهده خواهد بود.

جعفری
این سبزی علاوه بر داشتن ویتامین ث بالا،در ترمیم سلول های آسیب دیده نقش موثری ایفا می کند و دیواره های مویرگی ضعیف را تقویت می کند.مصرف جعفری سموم بدن را دفع کرده و در کاهش تورم وریدهای واریسی تاثیر گذار است.

فلفل
طعم تند فلفل باعث بهبود عملکرد گردش خون می شود یک قاشق چایخوری فلفل در یک فنجان آب گرم و نوشیدن روزانه سه مرتبه به دردهای واریسی پا کمک می کند.

سیر
محققان دریافتند سیر دارای اثرات ضد التهابی است و سیستم ایمنی را تقویت می کند.برای رفع علائم وریدهای واریسی در رژیم غذایی تان سیر را بگنجانید.