حذف برخی پست های بانوان در شهرداری تهران توسط اصلاح طلبان کلید خورد

به گزارش افکارنیوز، فاطمه پهلوانی مدیرکل تشکیلات و بهبود روش های شهرداری تهران در جزئیات جلسه شورای اداری اخیرا اعلام کرده که اموربانوان در گذشته متولیان متعدد داشته و ساختار پراکنده ای برای این حوزه طراحی شده بود و در این جلسه مصوب شد اداره کل امور بانوان و ادارات امور بانوان مناطق تقویت شده و توسعه یابند و مشاوران شهرداران مناطق در این بخش حذف شوند.

این در حالی است که پس از روی کار آمدن اصلاح طلبان در شورای شهر و مسئولیت های مختلف اجرایی کشور، بر خلاف ادعا و شعارهایی  که این جریان سیاسی  داده بود به صورت گاز انبری در حال حذف بانوان از سمت های مختلف در شهرداری هستند.

بر اساس تصمیم جدید در شهرداری تهران، تمامی پست های مشاوران خانم شهرداران مناطق حذف شدند و این موضوع نشان می دهد اصلاح طلبان سیاست یک بام و دو هوایی را در موضوع بانوان دنبال می کنند.

در زمانی که اصلاح طلبان نیاز به رای مردم دارند در شعارهای خود فریاد حمایت از بانوان را سر می دهند اما در عمل نشان داده اند اعتقادی به حضور بانوان در پست های مختلف ندارند.

در دولت دوازدهم نیز بر خلاف شعار های حسن روحانی که با حمایت های بی چون و چرای اصلاح طلبان همراه بود هیچ وزیر زنی در کابینه قرار نگرفت تا مشخص شود حمایت از بانوان برای حضور در پست های مختلف تنها در حد شعار برای اصلاح طلبان موضوعیت دارد.