اظهارنظر جالب میرلوحی درباره نمایشگاه بین‌المللی تهران

سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه‌های بین‌المللی و بزرگ در بیشتر کشورهای دنیا، در مکانی برگزار می‌شوند که تردد مردم با سهولت انجام شود و در ترافیک گرفتار نشوند، اظهار کرد: ما هم در کشور خود به خاطر مشکلاتی که نمایشگاه بین‌المللی تهران داشت، مقرر کردیم نمایشگاه‌ها به شهر آ‌فتاب منتقل شوند و شهر آفتاب هم در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلاتی نظیر یافتن محل پارک که در حین برگزاری نمایشگاه کتاب به وفور دیده شد، تصریح کرد: اگر نمایشگاه‌ کتاب‌ هم در شهر آفتاب برگزار می‌شد، نارضایتی مردم را نداشتیم، زیرا مردم به خاطر نبود جای پارک به زحمت افتادند.

وی با بیان اینکه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌هایی نظیر الکامپ مناسب است، گفت: یک هیأت مشترک از طرف وزارت صنعت و شهرداری تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند و قرار شد که نمایندگان دو طرف برای کارشناسی و قیمت‌گذاری دو نمایشگاه وارد عمل شوند و در نهایت اقدام به نقل و انتقال کنند.

میرلوحی با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین‌المللی تهران باید تعطیل شود، خاطر نشان کرد: خیر شهر هم اقتضا می‌کند که این نمایشگاه به شهر آفتاب منتقل شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تا آنجا که خاطرم هست، نمایشگاه الکامپ همواره شلوغ بوده است و با برگزاری نمایشگاه در مصلی هم مخالف هستم، گفت: وقتی که برای نمایشگاه کتاب به مصلی رفته بودم، برای یافتن جای پارک دور مصلی را چرخیدم و چون جای پارک پیدا نکردم، ناچار شدم از پارکینگ تشریفات استفاده کنم و حال این پرسش مطرح است که چرا باید با وجود شهر آفتاب، نمایشگاه در داخل شهر برگزار شود و وقت مردم را هدر دهیم.