میدانی به نام امام هادی(ع) نامگذاری می شود

حسن‌ خلیل‌آبادی درباره نامگذاری مکانی به نام امام هادی (ع) اظهار داشت: چند پیشنهاد به کمیته نامگذاری شورای شهر تهران در این خصوص شده است. 

وی ادامه داد: یکی از پیشنهادها میدان‌های واقع در دولت‌آباد است که در این خصوص در حال بررسی هستیم و مکان دیگری در ضلع جنوبی حرم قرار دارد که اگر بتوانیم منزلی که در آن قسمت واقع شده است را خریداری کنیم و آن شهروند نیز تعامل لازم را داشته باشد آن قسمت تبدیل به یک میدان بزرگ خواهد شد که به نام امام هادی (ع) نامگذاری می‌شود. 

وی گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با همکاری آن شهروند این اتفاق صورت بگیرد در غیر این صورت یکی از سه میدان واقع در دولت آباد به نام امام هادی (ع) نامگذاری می‌شود. 

خلیل‌آبادی بیان داشت: یکی از اقدامات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران موضوع گردشگری و میراث فرهنگی است که در این خصوص با معاونت برنامه‌ریزی نیز جلساتی داشته‌ایم و در کمیسیون برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص گردشگری تدوین خواهد شد. 

عضو شورای شهر تهران در باره گردشگری شبانه نیز اظهار داشت: با دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله میراث فرهنگی و نیروی انتظامی هماهنگی‌هایی صورت گرفته است و مطالعات گردشگری شبانه در تهران آغاز شده و امیدواریم با این اقدام بتوانیم نشاط اجتماعی را در جامعه بیشتر کنیم و از فرصت‌ها به درستی استفاده شود.