نجات زوج ورامینی از دست آدم ربایان+ عکس

چهارم تیر در شبی که بسیاری از مردم سرگرم تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال بودند و خیابان‌ها خلوت بود یک زن و 4 مرد سابقه دار به خانه‌ای در شهرستان ورامین وارد شدند و زوج میانسال صاحبخانه را به زور ربوده و با انتقال آنها به مخفیگاهی در غرب کشور گروگان گرفتند.

این آدم ربایی زمانی لو رفت که رابط باند با فرزندان این زوج تماس گرفت و در ازای آزادی پدر و مادرشان 250 میلیون تومان پول خواست.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی پلیس شرق استان تهران در این باره گفت: «با گزارش این آدم ربایی بلافاصله تیم‌های تحقیق و آگاهی وارد عمل شدند و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد کارت بانکی این زوج در یک طلافروشی مورد استفاده قرار گرفته و حساب آنها خالی شده است. با این سرنخ تحقیقات آغاز شد و در کمتر از 24 ساعت آدم ربایان که از تبهکاران سابقه دار و قاچاقچیان مواد مخدر بودند شناسایی شدند.»

ناظری افزود: «با شناسایی اعضای این باند در یکی از استان‌های غربی کشور، تیم‌های آگاهی و اطلاعاتی پلیس شرق استان تهران وارد عمل شدند و در کمتر از 72 ساعت مخفیگاه آدم ربایان شناسایی و اعضای این باند که یک زن و 4 مرد بودند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و زوج میانسال نیز نجات یافته و با انتقال به شهرستان ورامین در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشتند.»

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: «متهمان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرده و طلاهای خریداری شده از کارت بانکی گروگان‌ها را تحویل دادند. به این ترتیب این 5 نفر پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات با قرار موقت بازداشت و روانه زندان شدند. تحقیقات برای دستگیری دو عضو فراری این باند همچنان ادامه دارد. این تبهکاران با یکدیگر نسبت فامیلی داشته و سابقه فعالیت در زمینه مواد مخدر را دارند.»