پروژه دوربرگردان مدرس-آفریقا در آستانه بهره برداری

امیرهوشنگ گل محمدی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 گفت: پروژه دوربرگردان مدرس-آفریقااز سال 1395 شروع شد و با وجود تمام مشکلات مالی و اعتباری امیدواریم که در نیمه اول شهریور به بهره برداری برسد.

وی افزود: انتظار داریم که در زمینه تامین اعتبارات و نقدینگی، معاونت های مالی و اقتصاد شهری، برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به منطقه کمک کنند تا بتوانیم پروژه هایی از این دست را در زمان اعلام مقرر به پایان برسانیم تا طولانی شدن مدت اجرا سبب افزایش قیمت برای پروژه ها نشود.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه وارد فاز نهایی شده و در مرحله آماده سازی برای انجام عملیات آسفالت و نصب هندریل و خط کشی است؛ البته بروز معارض لوله گاز در بخش شرقی کمی سبب تغییر و عقب ماندگی از برنامه زمانبندی شد اما با همکاری مناسب شرکت گاز و پیگیری همکاران بنده در پروژه، مشکل مرتفع شده است و با کنترل روزانه برنامه زمانبندی و برگزاری جلسات هماهنگی در کارگاه بین مدیر پروژه و مشاور و پیمانکار، هرگونه تغییر در برنامه زمانبندی بررسی و همگی در جهت رفع مشکلات پروژه مشارکت دارند تا ان شاء الله  پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 با بیان اینکه هر هفته یک جلسه کارگاهی برای کنترل و پیگیری مشکلات اجرایی پروژه داریم اظهار داشت: علاوه بر جلسات هماهنگی که اشاره شد، طی یکسال گذشته جلسات هفتگی مستمر کارگاهی با حضور نمایندگان این معاونت رسیدگی فنی، دفتر فنی و ...) و مشاور و پیمانکار تشکیل و مسائل فنی و کیفی و مشکلات پیش رو کاملا بررسی می شود که اکثر جلسات با حضور بنده تشکیل می شود.

گل محمدی افزود: طبق روز شمار پروژه اگر مشکلی پیش نیاید امیدواریم این پروژه اواخر نیمه اول شهریور ماه افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 گفت: این دوربرگردان مسافرینی که در مسیر بزرگراه مدرس جنوب قرار دارند و قصد دارند وارد مدرس شمال شوند را هدایت نموده و همچنین به خودروهایی که از خیابان نلسون ماندلا شمال وارد بزرگراه مدرس می‌شوند امکان ورود به بزرگراه مدرس شمال و همچنین خیابان الهیه را می دهد.

گل محمدی تصریح کرد: در کنار پل دور برگردان، پل عابر پیاده روی بزرگراه شهید مدرس که در زمان اجرای پروژه امکان عبور و مرور شهروندان را نداشت نیز مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته و در نظر داریم در دو طرف پل عابر پیاده نیز فضایی برای تفریح عابرین و ساکنین محلی ایجاد نمائیم تا بخشی از زحماتی که در طول خدمت اجرای پروژه برای همسایگان ایجاد شده است را رفع نمائیم.