سرقت مردان نقابدار در کمتر از ۲۰ دقیقه

حدود نیمه شب جمعه ۱۱ آبان ساکنان این ویلا در حال تماشای تلویزیون بودند که صدای مشکوکی از داخل حیاط به گوش رسید. زن جوان برای سرکشی به حیاط رفت، اما به محض باز کردن در ساختمان ناگهان با ۳ مرد نقاب پوش رو به رو شد که با تهدید قمه و چاقو او را به داخل ویلا هل دادند و وارد ساختمان شدند.

زن جوان در تشریح این ماجرا گفت: همراه دختر نوجوان و خواهرزاده‌ام نشسته بودیم که صدای عجیبی شنیدم. قصد داشتم وارد حیاط بشوم که ناگهان ۳ مرد قوی هیکل که نقاب به‌صورت داشتند با تهدید قمه و ترساندن، من را وادار کردند تا به داخل ویلا بروم. بشدت وحشت کرده بودم، می‌ترسیدم به ما آسیب بزنند، در همین هنگام یکی از سارقان با صدای بلند فریاد زد که اگر با ما همکاری کنید آسیبی به هیچ‌کس نمی‌رسانیم، ما فقط به‌دنبال پول و اشیای قیمتی هستیم. به همین خاطر هرچه می‌گفتند گوش می‌کردم و به دخترم و خواهرزاده‌ام هم گفتم بگذارید هرچه می‌خواهند بردارند و بروند.

وی در ادامه گفت: پس از دقایقی، سارقان که احساس می‌کردند ممکن است خواهرزاده‌ام که پسری ۳۰ ساله است مانع کارشان شود او را به داخل اتاقی بردند و دست‌ها و چشم‌هایش را بستند تا بتوانند با خیالی آسوده سرقت کنند. آن‌ها با سرعت و بدون هیچ ملاحظه‌ای اتاق‌ها و قسمت‌هایی از ویلا را که امکان وجود اشیای گرانبها می‌دادند، گشتند و در نهایت توانستند ۴ میلیون تومان پول نقد، ۵۰۰ دلار امریکا، ۱۰۰۰ کرون سوئد و ساعت‌های ما را به سرقت ببرند. در ادامه هم به سراغ دوربین‌های مداربسته ویلا رفتند و علاوه بر دوربین‌ها، حافظه آن را نیز جمع کردند تا هیچ ردی از خود باقی نگذارند. پس از آنکه کارشان تمام شد یکی از آن‌ها که احتمال می‌داد پس از فرارشان ما آن‌ها را تعقیب کنیم سوئیچ خودرو گرانقیمتم را گرفت و گفت که سوئیچ خودرو را در کمربندی کردان در جای مشخصی می‌گذاریم، نیم ساعت بعد می‌توانید به آنجا بروید و آن را بردارید.

این مالباخته اضافه کرد: با اینکه از زمان ورود این سارقان نقاب پوش به ویلا و خروج‌شان یک ربع تا ۲۰ دقیقه طول کشید، اما برای ما زمان به کندی سپری می‌شد و هر لحظه فکر می‌کردیم که آن‌ها ممکن است برای رسیدن به پول و اشیای گرانبها آسیب جانی به ما بزنند به همین خاطر پس از فرارشان دقایق زیادی همه ما در شوک، ترس و اضطراب بودیم تا اینکه به خودمان آمدیم و دیدیم که چه اتفاقی افتاده، بعد از آن بسرعت به کلانتری منطقه رفتیم و موضوع را گزارش کردیم.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه موضوع را به پلیس گزارش کردیم، ادامه داد: پس از طرح شکایت، مأموران پلیس به ویلای ما آمدند و محل را مورد بررسی قرار دادند و عنوان کردند که پیش از این هم در این منطقه سرقت صورت گرفته است. مأموران گفتند که ما فرصت بررسی سایر دوربین‌های موجود در محل را نداریم و فقط با صدور مجوز بررسی دوربین‌های منطقه کار بررسی دوربین‌ها را به خود ما واگذار کردند.

وی در پایان گفت: حمله و یورش این سارقان به داخل ویلای ما آنقدر برای‌مان سنگین و هولناک بود که ما پس از آن جرأت رفتن به داخل ویلا را نداریم در حالی که تأمین امنیت منطقه بر عهده نهاد‌های انتظامی است.