تغییر مدیران لازمه تحقق رشد اقتصادی و کاهش بیکاری است

محمدعلی محمدی در سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی ، اظهارداشت: برای تحقق برنامه هایی چون رشد اقتصادی 8 درصدی و کاهش نرخ بیکاری از 13 و اندی درصد فعلی به 8 درصد راهی نداریم جز توجه به مدیریت منابع انسانی.

وی به چشم انداز 1404 که ایران را کشوری توسعه یافته و  در جایگاه نخست علمی فناوری منطقه متکی بر منابع انسانی و بهره مند از محیط زیست مطلوب قرار می‌دهد اشاره و گفت: اگر چالش نیروی انسانی فعلی را تدبیر کنیم قطعا آن را به فرصت تبدیل می کنیم و در غیر اینصورت بحران سالهای آینده انتظارمان را می کشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی همینطور اضافه شدن 3 میلیارد نفری جمعیت جهان را در 3 دهه گذشته یادآور شد و گفت: این افزایش جمعیت از یکسو و نبود آمادگی لازم از سوی دیگر مسائل زیست محیطی زیادی را ایجاد کرد که زمینه ساز رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی شد.

وی بشر امروز را در چالش پیش رو تا سال 2040 در مواجهه با دنیای مجازی دانست و گفت: در طی سالهای آینده دنیای مجازی به واقعیتی تبدیل می شود که دنیای کسب و کار را با تغییر و تحولی اساسی مواجه خواهد کرد که این نیز لزوم توجه بیش از پیش به مدیریت منابع انسانی را انکارناپذیر می نمایاند.