نتیجه سومین روز شستا در بورس

معاملات امروز بازار سهام با روند مثبت بیشتر گروه‌ها آغاز شد به طوری که افزایش عرضه‌ها و رشد نماد شرکت‌های بزرگ، منجر به جهش ۱۸ هزار و ۹۷۶ واحدی دماسنج بازار سرمایه شد تا شاخص ضمن ثبت رکورد رشد روزانه و تزریق ۹۵۲ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها در کانال ۷۰۹ هزار تایی به کار خود پایان دهد.

اخبار اقتصادی- در این میان، بررسی وضعیت داد و ستد شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در سومین روز حضور در  بورس  نشان می‌دهد با اینکه زمان معاملات ( به جای ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۲: ۳۰ )به ۱۳: ۳۱ تا ۱۴: ۳۰ تغییر یافته بود، بعد از تقاضای خرید بیش از ۱.۴ میلیارد سهمی، بیش از ۷.۷ میلیون سهم به قیمت ۹۴۷۸ ریال معامله شد اما به دلیل عدم تکمیل حجم مبنای ۱۳.۹ میلیون سهمی، محدود به رشد ۲.۷ درصدی و قیمت ۹۲۷۷ ریالی شد.

در این رویداد، ۱۰۴ سهام دار حقیقی و ۱۰ حقوقی قادر به خرید شدند اما ۳۴۸۹ سهامدار حقیقی و ۲ حقوقی هم با کسب حداقل سود، حاضر به خروج از سهام "شستا" در سومین روز پس از عرضه اولیه شدند.

بنابراین گزارش، ۲۷ فرروردین هر سهم این شرکت ۸ میلیارد تومانی با قیمت ۸۶۰ تومان و سهمیه حداکثر ۳۶۳۷ سهمی تعلق گرفته به هر سهامدار در بورس تهران، کشف قیمت شد.