چگونه اسباب کشی و بسته بندی خوبی داشته باشیم؟

اسباب کشی و جابجایی وسایل کاری بسی سخت و طاقت فرساست و اکثر خانواده ها دوست دارند صاحب خونه شوند تا از شر این جابجایی لعنتی سالیانه راحت شوند.

زمانی که وقت اسباب کشی می رسد خانواده ها دوست دارند بدون وارد شدن کوچک ترین آسیب دیدگی به وسایل شان اسباب کشی راحت و بدون دردسری را تجربه کنند اما بدلیل نداشتن اطلاع کافی در خصوص اثاث کشی و بسته بندی اصولی وسایل اغلب دچار خسارت های جبران ناپذیری می شوند. ما در این مقاله دو راهکار برای اسباب کشی به شما پیشنهاد می کنیم.

اول اینکه شما می توانید وسایل منزلتان را خودتان جابجا کنید اما باید برخی از نکات و اصول اسباب کشی و بسته بندی را به خوبی بدانید. دوم شما می توانید وسایل خود را به یک شرکت معتبر حمل و نقل بار سپرده و خیالتان را از بابت همه چیز راحت کنید چون این شرکت ها صفر تا صد کار جابجایی و بسته بندی را بصوت تضمینی و با بیمه نامه برای شما انجام می دهند. 

اگر تمایل دارید خودتان مسئولیت جابجایی بارتان را برعهده بگیرید پس نکات زیر را بخوانید و برای بالا بردن کیفیت جابجایی و پایین آوردن خسارت ها, به آن عمل کنید. 

نکات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل

با رعایت و نکات مهم اسباب کشی می توانید با خیال راحت بار خود را از مبدا به مقصد مورد نظرتان جابجا کنید. در امر اثاث کشی خونسردی, احتیاط و رعایت استاندارد های لازم شرط اول را می زند. 

مرحله اول: جمع آوری و بسته بندی درست وسایل 

این مرحله جزو مراحل مهم و اصلی اسباب کشی می باشد و اگر کسی این مرحله را با احتیاط و خونسردی انجام دهد می تواند یک اسباب کشی لذت بخش و باکیفیتی را تجربه کند.

 1- قبل از اثاث کشی حتما تجهیزات و لوازم بسته بندی را تهیه کنید مثل خرید کارتن های محکم و مناسب به تعداد کافی در ابعاد مختلف, پلاستیک حبابدار یا استرچ رپ, روزنامه باطله, نوار چسب پهن, کاتر و قیچی, نخ و طناب محکم, ماژیک برای نوشتن روی اقلام بسته بندی شده و دیگر لوازم که فکر می کنید برای جابجایی بارتان ضروری است. 

 2-  اقلام و اشیاء قیمتی را جدا کرده و در مکان مناسب قرار دهید تا با وسایل های دیگر قاطی نشود. 

 3- ابتدا ظروف و لوازم شکستنی را به خوبی با روزنامه یا نایلون محافظ بپیچید و داخل کارتن های محکم قرار دهید سپس در گوشه ای از خانه بگذارید تا در مسیر رفت و آمد دچار آسیب نشوند. بعد از آن سراغ دیگر وسایل بروید

4-  تا حداقل امکان برای وسایل الکترونیکی و وسایل بزرگ از کارتن های خودشان برای بسته بندی و جابجایی استفاده نمایید. در غیر اینصورت از استرچ رپ و سلفون اسباب کشی استفاده کنید. 

5-  روی اقلام بسته بندی شده با ماژیک برچسب بزنید تا در زمان جابجایی درون ماشین و چیدن وسایل در مکان جدید آسان تر باشد. مثلا بنویسید " لوازم شکستنی "

برای مشاهده اطلاع کامل تر به صفحه بسته بندی وسایل منزل مراجعه کنید.

1

مرحله دوم: بارگیری و جابجایی بار به داخل ماشین 

این مرحله حساس نیاز به افراد یا کارگران ماهر و توانمند می باشد تا به خوبی وسایل بسته بندی شده را به درون ماشین انتقال دهند. بنابراین در انتخاب این افراد برای جابجایی بار دقت کنید.

1 - سعی کنید از دوستان و آشنایان برای کمک کردن استفاده نمایید یا از باربری های منطقه خود درخواست کنید کارگر خالی اسباب کشی برایتان بفرستند. حتما خودتان بر عملکرد آنها نظارت داشته باشید و بگویید که چه کارهایی را انجام دهند.

2- وسایل را مرتب شده و منظم در گوشه ای از خانه قرار دهید تا بارگیری به آسانی انجام شود 

3- برای بار زدن به ماشین ابتدا از وسایل بزرگ شروع کنید

4- اگر خودتان ماشین باری دارید حتما از پتو و طناب برای محکم کاری استفاده نمایید. اگر ماشین ندارید از باربری های منطقه خود براساس نیاز خود ماشین مناسب و استانداردی را در خواست کنید. اینگونه ماشین ها به همه ابزارهای اسباب کشی مجهز هستند.

مرحله سوم: تخلیه و چیدمان وسایل در مکان جدید

1 - در این مرحله هم کارگران نقش بسزایی در سلامت وسایل دارند و باید وسایل را به خوبی از ماشین تخلیه کرده و به منزل یا مکان جدید انتقال دهند. بنابراین در این مرحله هم از کارگران مطمئن و قوی استفاده کنید. 

2 - ابتدا وسایل کوچک را در گوشه مرتب بچینید تا در مسیر راهتان نباشد سپس وسایل بزرگ را در مکان مناسب خود قرار دهید. ( چیدمان را از وسایل بزرگ شروع کنید)

از بُعد دیگری به اسباب کشی نگاه کنیم ... 

کلیه نکاتی که گفته شد را باید به درستی اجرا کرده تا اسباب کشی خوبی را تجربه کنید و از آنجایی که مسئولیت باربری وسایلتان را خودتان بر دوش دارید هرگونه خسارت و آسیب دیدگی که در طی اثاث کشی برای وسایلتان رخ دهد نیز بر عهده خودتان است. سوالی که از شما داریم این است که آیا ارزش دارد به جای پرداخت هزینه پایین جهت سپردن وسایلتان به یک باربری معتبر, خسارت های زیادی را متحمل شوید؟؟ اگر یخچال یا هر وسیله با ارزش دیگری صدمه ای ببیند خسارت زیادی را برای شما رقم خواهد زد. باربری میرداماد در کنار شماست تا اثاثیه منزلتان را با ضمانت و بیمه نامه معتبر جابجا می کند. پس هیچ جای نگرانی نیست.

شرکت باربری میرداماد; دارای مجوز رسمی از اتحادیه

2

باربری میرداماد تهران جزو معتبرترین باربری های تهران می باشد که با سابقه چندین ساله و گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه باربری کشور بصورت شبانه روزی خدمات سرویس دهی اسباب کشی و بسته بندی تخصصی و تضمینی وسایل را به مشتریان خود ارائه می کند. باربری میرداماد به کلیه مناطق تهران از شمال تا جنوب سرویس دهی می کند و برای جابجایی از انواع ماشین ها مثل کامیون, خاور ایسوس, وانت بار, نیسان بار و از کارگران متخصص و باتجربه در راستای ارائه خدمات باکیفیت استفاده می کند. با سپردن اثاثیه منزلتان به شرکت ما با ضمانت اثاث کشی کیند. یکی دیگر از خدمات ما باربری و حمل بار به شهرستان می باشد.

باربری میرداماد ;تجربه اسباب کشی هوشمند با قیمت مناسب

شماره تماس: 22900849-021