پلوسی: ترامپ برای همه زندگی‌اش یک رئیس جمهور استیضاح‌ شده است

"نانسی پلوسی" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی تاکید کرد: دونالد ترامپ فارغ از اینکه میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا چگونه روند محاکمه اش در مجلس سنا را مدیریت کند، برای همیشه یک رئیس جمهور استیضاح شده خواهد بود.

اخبار بین الملل - بر اساس این گزارش وی افزود: این رئیس جمهور برای همه زندگی اش استیضاح شده و مهم نیست که مک کانل چه بازی هایی را بخواهد بسازد. این چیزی است که مجلس سنا هرگز نمی تواند کاری برای پاک کردنش انجام دهد.

این اظهارات پلوسی موجب شده است تا هشتگی در توئیتر با مضمون "استیضاح شده برای همیشه" ترند شود.

این مصاحبه پلوسی در حالی است که وی همچنان ارجاع مفاد استیضاح ترامپ به مجلس سنا را به تاخیر می‌اندازد و این مساله با انتقاد شدید رئیس جمهور آمریکا و سناتورهای جمهوریخواه روبرو شده است.

مجلس نمایندگان آمریکا پیش از این به استیضاح ترامپ رای مثبت داده است.

پلوسی افزود: به تاخیر انداختن مفاد استیضاح ترامپ به مجلس سنا تنها با هدف اعمال فشار بر سناتورهای جمهوریخواه است تا تضمین دهند یک محاکمه عادلانه علیه ترامپ انجام خواهد شد.

این در شرایطی است که تعدادی از سناتورهای جمهوریخواه از تلاش خود برای تبرئه سریع ترامپ در صورت برگزار شدن جلسه محاکمه خبر می‌دهند.

مک کانل نیز گفته است که قصد ندارد در نشست های محاکمه ترامپ مانند یک قاضی بی طرف نقش ایفا کند و حضور وی در این نشست ها با هماهنگی کامل کاخ سفید خواهد بود.