مجلس در پی 2 تا 3 استیضاح دیگر

حسین هاشمی تختی‌ با اشاره به نوسانات ارزی و ریالی ماه های اخیر، اظهارداشت: در بدو آغاز جریان سقوط ارزش پول ملی و در مقطع برکناری رئیس بانک مرکزی، با ۱۸۰ امضا از سمت نمایندگان مجلس از رئیس جمهور خواسته بودیم تیم اقتصادی خود را به طور کامل عوض کند اما تنها به جابجایی رئیس بانک مرکزی بسنده شد.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه و خیرخواهانه به نوعی حمایت از دولت محسوب می شود، یادآور شد: علیرغم اجرای طرح استیضاح های ماه های اخیر، مجلس طرح دو تا سه استیضاح دیگر را نیز در برنامه خود دارد که امیدواریم به اصلاح رویه های مورد نقد منجر شود.

هاشمی تختی تاکید کرد: دولت باید به گره گشایی در امور تلاش و اصلاحات لازم در بدنه خود را تقویت کند و بدین گونه پاسخگویی لازم به خواست عمومی جامعه را داشته باشد.

این عضو کمیسیون مجلس اضافه کرد: هر جا لازم باشد برای صیانت و تقویت حقوق مردم، خود را موظف به پیگیری و استفاده از ابزار قانونی می دانیم.

وی با بیان اینکه کسی به دنبال خرده گیری و تخریب دولت نیست، گفت:‌ بر سر منافع مردم نباید کم گذاشت و بی تفاوت بود، بلکه بر این عقیده ایم که باید با نهایت توان و انرژی در این راه حرکت کرد چرا که حفظ انقلاب و نظام از بالاترین اهمیت برخوردار است و نباید با تداوم ناکارآمدی‌ها نارضایتی‌ها را دامن زد.