پل عابر پیاده ای که آغاز نشده در چاله ماند

چندی پیش با توجه به نیاز تقاطع کلهر – سی متری شورای شهرستان قدس گزارشی را به جهت لزوم احداث پل عابر پیاده در این معبر را منتشر کردیم که بعد از چند هفته مسئولان مجموعه خدمات شهری آغاز احداث این پل رو شروع کردند که نویدبخش بهبود عبور و مرور در این محور بود.

لزوم رسیدگی و توجه به ساخت این پل عابر پیاده را یکی از ا

عضای شورای اسلامی شهر قدس نیز به مسئولان مربوطه گوشزد کرده تا سرعت انجام این پروژه با مقدار بیشتری برو به جلو حرکت کند اما امروز به‌وضوح می‌توان دید نه‌تنها پروژه حرکتی ندارد بلکه آثار به‌جامانده از این پل موجب شده که چاله‌ای در پیاده‌رو این محدوده نیز ایجاد شود.

حال این موضوع را باید بیان کنیم که همیشه در آغاز هر پروژه‌ای بعد از رعایت قوانین و مقررات تمام نیازهای مربوطه به عملیات احداثی اعم از مصوبات شورای شهر، بودجه موردنیاز و ... موردتوجه قرار می‌گیرد و هماهنگی‌ها با دیگر ادارات خدمات رسان شهرستان نیز صورت می‌گیرد.

چاله

اما این پل که به جهت تعداد تصادفاتی که در این معبر رخ می‌دهد آن‌هم به دلیل وجود تعداد قابل‌توجهی از ادارات و دوایر دولتی که در ابتدای خیابان سی متری شورای شهر قدس وجود دارد لازم است که زمان کمتری را برای احداث خود طی می‌کرد اما انگار در این میان مشکلاتی وجود دارد که مسئولان مربوطه را درگیر کرده و نمی‌توانند عملیات احداث آ را به‌پیش ببرند.

اینک این موضوع را نیز باید عنوان کنیم که بهتر است قبل از آغاز هر کاری تمام موارد مربوط به آن موردتوجه قرار گیرد تا این‌گونه یک پروژه در همان مراحل آغازین احداث با مشکل و رکود روبرو نشود که این مهم هم باعث عدم هدر رفت هزینه و هم باعث می‌شود که شهروندان اعتماد بیشتری به مسئولان خدمات رسان خود در سطح شهر پیدا کنند.

همچنین بهتر است که مجموعه مربوطه در خصوص رسیدگی به پیاده‌رویی که چاله‌ای درمیان آن ایجاد کرده است توجه ویژه‌ای داشته باشد چراکه به دلیل کمبود روشنایی که در شب وجود دارد و عبور و مروری که در این معبر صورت می‌گیرد ممکن است مشکلاتی برای شهروندان رخ دهد که قابل جبران نباشد.

در پایان اینکه پل عابر پیاده‌ای که یک‌پایش در چاله مانده است معلوم نیست که چه موقع قرار است عملیات ادامه احداثان شروع شود و از مسئولان مربوطه در این مورد خواستاریم که توجه به بهبود خدمات و سرعت بخشی در این خصوص را در امور خود قرار دهند و اقدامات مربوطه در خصوص این‌گونه خدمات را با هماهنگی‌های بیشتری پیگیری کنند تا حصول نتیجه سرعت بیشتری داشته باشد.