شیوه جدید برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی

حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد تا جلسات علنی مجلس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه برگزار شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمی که امروز در هیأت‌رئیسه اتخاذ شد بنا شد تا در بخش اول کار در صحن یعنی از ساعت هفت و ۴۵ دقیقه تا ۹ و ۴۵ دقیقه بررسی و تصویب طرح‌ها و لوایح که نیاز به حضور دوسوم نمایندگان دارد در دستور کار قرار گیرد و در بخش دوم جلسات صحن نطق‌ها و تذکرات در دستور کار باشد که در بخش دوم جلسه با حضور تعداد کمتری از نمایندگان ادامه خواهد داشت و با حضور نصف به علاوه یک جلسه رسمیت خواهد داشت.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: در مورد نحوه برگزاری جلسات مجلس در هفته و هفته‌های بعد و اعمال محدودیتهای احتمالی در هفته بعد تصمیم‌گیری خواهد شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در مورد جلسات کمیسیونها نیز جلسات در دو نوبت از ساعت ۱۳ تا ۱۵ و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود و با توجه به وسعت و فضای باز تالار تشریفات، کمیسیون تلفیق، سالن مشروطه و کمیسیون اصل نود جلسات کمیسیونها در این مکان‌ها برگزار خواهد شد.