فرصت آزمون و خطا نداریم، افراد مجرب پا به عرصه انتخابات بگذارند/ عدالت خواهی،ظلم ستیزی و کار برای مردم شاخصه های رییس جمهور آینده

احمد علیرضا بیگی در گفتگو با افکار نیوز با تاکید بر ضرورت انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری طی چند ماه گذشته چندین سخنرانی بسیار مهم داشتند و در فرمایشاتشان به شاخص‌ها و ملاک‌های ضروری کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره فرمودند.

وی بیان کرد: بر این اساس، افرادی که صلاحیت و توانایی لازم برای تصدی سکان ریاست جمهوری را ندارند، بهتر است که در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص هایی که مقام معظم رهبری ذکر کردند، بهترین چراغ راه برای ملت ایران است تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

علیرضابیگی ادامه داد: همچنین شورای نگهبان هم در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست‌ جمهوری باید شاخص‌هایی را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، مورد توجه قرار دهد تا بر مبنای آن، افراد واجد شرایط در معرض انتخاب ملت ایران قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم و باید افراد مجرب و کارکشته پا به عرصه انتخابات بگذارند.

علیرضابیگی تصریح کرد: کشور ما نیازمند افرادی است که اهل کار و فعالیت باشند و ما نیازی به افراد کت و شلواری و اتوکشیده نداریم و ملاک مردم برای انتخاب رئیس جمهور، آن است که وی برای ملت کار کند.

وی تاکید کرد: باید توجه به ظرفیت‌های داخلی و حمایت از پیشرفت‌های علمی داخلی در کارنامه کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری وجود داشته باشد و عدالت خواهی و ظلم ستیزی هم باید جزو ویژگی‌های وی باشد.