وقتی معاون رئیس جمهور از قاچاق کالا دفاع می کند

چرا نامزدهای ریاست جمهوری مراعات حال دختر محترم وزیر آموزش و پرورش را نمی کنند که به خاطر نداشتن شغل، به کار واردات پوشاک بچه وارد شده تا بچه های کشورمان بدون لباس نباشند!‌ باید از او و خانواده اش تقدیر کرد که از کودکی به فکر فرزندان ایران هستند!‌

زمانیکه یکی از نامزدهای ریاست جمهوری از واردات کالای قاچاق توسط دختر وزیر آموزش و پرورش انتقاد کرد، اسحاق جهانگیری در دفاع از او گفت که تمام جنس وارداتی که پوشاک بچه بوده ارزشش 200 میلیون تومان ناچیز بوده و مردم را به قضاوت دعوت کرد تا درد ها و رنج های این دختر بیکار فارغ التحصیل را ببینند! این سخنان واقعی است و میلیون ها ایرانی از صفحه تلویزیون خود آن را دیدند و شنیدند.

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و از قضا فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور نیز هست. او از قاچاق کالای دختر وزیر آموزش و پرورش دفاع کرد چون به نظرش آمد در حقش اجحاف شده است. آری زمانیکه ارزش کل کالای قاچاق به ایران سالانه 25 میلیارد دلار است، دیگر 200 میلیون تومان در آن گم می شود! حال آنکه باید مردم بدانند که ارزش احتمالا تنها یک بار پوشاک دختر مظلوم وزیر 200 میلیون تومان بوده که در ویلای شمال شهر آقای وزیر اصلاح طلب دولت پیدا شده است.

برخی اصلاح طلبانی که سال هاست ناله می کنند، دستشان از قدرت کوتاه بوده و 8 سال رئیس جمهوری رقیب آنها سکان اجرایی کشور را در دست داشت، نشان داده اند که در طول این سال ها بیکار هم نبوده اند و هریک برای خود هلدینگ های بزرگ تجاری و اقتصادی راه انداخته اند! از دکل های نفتی و سهام اپراتورهای مخابراتی گرفته تا بساز و بفروشی و صرافی اصلاح طلبان و آقازاده های شان دستی در آتش دارند.

اصلاح طلبان و آقازاده هایشان که در سال هایی که برای رسیدن به قدرت اجرایی و مقننه در حال عجز و ناله بودند و افکار عمومی را منحرف می کردند، بیکار هم نبودند و شریان  اقتصادی کشور را با واردات و قاچاق، رانت خواری و ویژه خواری در دست داشتند. بی جهت نیز نیست که کارتل های رسانه ای طرفدار اصلاح طلب و حامی دولت، اینچنین در حال دروغ پردازی و تهمت زدن به رقبای سیاسی خود هستند تا قدرت را در دست داشته باشند و منافع 4 درصدی ها به خطر نیافتد.

جوانان و کارگران این کشور با بیکاری و فقر و اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند اما کلونی های ثروت و قدرت با لعاب اصلاح طلبی و حقوق شهروندی خود را طرفدار مردم سالاری و آزادی بیان جانمایی می کنند ولی دور زدن قانون و سواستفاده از موقعیت آقازدگی هزاران میلیارد از سرمایه کشور و بیت المال را به یغما می برند.

وقاحت و پرویی این طیف به حدی زیاد است که برای خود حقوق های نجومی به جیب می زنند و حتی از حق اوقاعت فراغت و ورزش، شنا و ماساژ فرزندانشان هم نمی گذرند. بدتر از این حرکت زمانی است که سخنگوی دولت این زالوصفت ها را ذخیره نظام می نامد و بر زخم میلیون ها ایرانی نمک می پاشد.

آقازاده ها با شغل شریف قاچاق کالا که کمر تولیدکنندهای داخلی را شکسته اند، در ایام رقابت های انتخاباتی هم مشغول کارند و کسی نباید مزاحم آنها شود. افرادی که حامیان گردن کلفت در هیات دولت دارند و  با کمال خونسردی در مقابل افکار عمومی گارد مظلوم نمایی می گیرند.

زجرآور است که اسحاق جهانگیری که خود را فرمانده اقتصاد مقاومتی و جهادگر می نامد، از قاچاق کالا دفاع می کند و انتظار دارد تا مردم همچنان این رویه را انتخاب کنند و در کنار وی رئیس جمهور در مناظره از دوگانه جنگ و صلح سخن می گوید و عنوان می کند هرکس به جای آنها بیاید، سایه جنگ و حمله نظامی بر کشور مستولی خواهد شد! این دولتمردان خبر ندارند که با بحران های اقتصادی و معیشتی که به وجود آورده اند خود بانی و باعث جنگ خانمان سوز بیکاری، اعتیاد و طلاق شده اند و دیگر نیازی به دشمن نیست.