این طرف پاریس، میزبانی FATF /آن طرف پاریس، میزبانی تروریست‌ها!

 «اف‌ای‌تی‌اف» با انتشار بیانیه‌ای آب پاکی روی دست بزک‌کنندگان معاهدات استعماری ریخت و اعلام کرد حق تحفظ ایران را در تعریف تروریسم نمی‌پذیریم. این نهاد بین‌المللی که مقر آن در پاریس است اعلام کرد ایران را همچنان در فهرست سیاه خود نگاه خواهد داشت!

«اف‌ای‌تی‌اف» صریح گفته است کسانی که برای پایان دادن به اشغال خارجی و نیز مبارزه با استعمار و نژادپرستی تلاش می‌کنند، مصداق تروریسم هستند و ایران نمی‌تواند این انسان‌ها را مشمول تعریف تروریسم نداند. «اف‌ای‌تی‌اف» رسما اعلام کرده است حق تحفظی برای ایران قایل نیست و ایران را به دلیل حمایت از نهضت‌های آزادیبخش و به طور مشخص از حماس، حزب‌الله و مبارزه با داعش در عراق و سوریه و نیز پابرهنگان یمنی، مشمول تحریم‌های بانکی می‌داند و اصلا پشیزی هم برای یک پیمان بین‌المللی که بین ایران و 6 قدرت جهانی تحت عنوان برجام بسته شده، ارزش قایل نیست.

این بیانیه در حالی در پاریس صادر می‌شود که منافقین به عنوان مصداق اتم تروریسم که دست آنها به خون 17 هزار ایرانی بی‌گناه آلوده شده است آزادانه در پاریس گشت و گذار نموده و میتینگ برگزار می‌کنند، منافقین در پاریس مقر دارند و دولت‌هایی چون آمریکا و فرانسه در تامین مالی آنها از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند. «اف‌ای‌تی‌اف» در حالی به چانه‌زنی از تعریف تروریسم با جمهوری اسلامی مشغول است که منافقین با سیاهه‌ای از عملیات تروریستی و جنایات بی‌حد و حصر در داخل ایران و عراق، زبانزد محافل حقوق بشری جهان هستند، به راحتی در پاریس میتینگ جنگ‌افروزانه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌کنند.

دولت فرانسه با پناه دادن به تروریست‌های منافق، قطعنامه 1373 را که به وظایف دولت‌ها در قبال سازمان‌های تروریستی می‌پردازد، زیر پا له کرده است. ماکرون عملا در جنایات منافقین در قتل‌عام 17 هزار ایرانی توسط منافقین شریک است.

رئیس‌جمهور فرانسه در قتل‌عام کردها و نیز عشایر عرب در زمان صدام که منافقین نقش اصلی را در کشتار آنان بازی می‌کردند سهیم و شریک است. آمار قتل‌عام‌های منافقین در دو کشور ایران و عراق و نیز مشارکت آنها در کنار حزب بعث و در همراهی با صدام به روایت نشریات آنها بیش از اینهاست.

طبق آمار نشریات منافقین و کتاب جمع‌بندی به اصطلاح مقاومت، شمار کسانی که مورد کشتار قرار گرفته‌اند 116630 نفر در 3740 عملیات تروریستی است.

کودن‌ترین رجال سیاسی و بی‌اطلاع‌ترین افراد از حقوق بین‌الملل و معاهدات جهانی هم می‌دانند که برگزاری چنین میتینگ و حضور مقامات آمریکایی و فرانسوی و پشتیبانی‌های مالی و معنوی از منافقین تروریسم، مصداق بارز نقض قطعنامه 1373 شورای امنیت سازمان ملل در منع پشتیبانی از ترور و تروریسم است. آن وقت همین جماعت روسیاه اروپایی و آمریکایی که مرکزیت «اف‌ای‌تی‌اف» را تشکیل می‌دهند، می‌آیند با ایران روی تعریف تروریست و تروریسم چانه می‌زنند.

عقب‌افتاده‌تر از این جماعت، کسانی هستند که در داخل صدای ساز مذاکره مجدد را درمی‌آورند و هنوز امیدوارند که آبی از کنوانسیون‌های جهانی و معاهدات بین‌المللی برای ملت ایران گرم شود.