تذکر نماینده اصفهان به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 31 تیر 97)، توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار جلوگیری از واگذاری دو شرکت مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت لوله‌گستر اسفراین به دلایل اجتماعی و همچنین خاص بودن این تکنولوژی در شرایط تحریم شد.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو خواستار اجرای مصوبات شورای عالی آب شد و عنوان کرد:‌اجازه ندهید بحران آب شرب و آب کشاورزی به فتنه آب تبدیل شود.

محمد قومی و علی‌اکبر کریمی نمایندگان  مردم پاکدشت و اراک در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توجه لازم به مسائل اقتصادی و معیشت مردم و جلوگیری از گرانی شدند.

پروانه مافی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر دفاع عنوان کرد که علت عدم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در حوزه معاونت‌های وزارت دفاع چیست.

عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند نمایندگان مردم کرج در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار صدور دستور برای حل مشکل مالی مؤسسه مالی و اعتباری البرز ایرانیان و پرداخت مطالبات مردم از سوی بانک کشاورزی شدند.

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در تذکری به وزیر نیرو عنوان کرد که خاموشی برق امروز به دلیل خاموشی برنامه شماست چرا ظرفیت نیروگاه‌ها را افزایش ندادید تا عرضه و تقاضا هماهنگ شود.

محمدرضا ملک‌شاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری آزادی بی‌قید و شرط اسدالله اسدی دیپلمات سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان شد.