رانت و راهبردهای مقابله با آن

در این نشست که روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۱۴ در سالن آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، دکتر غلامرضا مصباحی مقدم ، دکتر محمد خوش چهره و دکتر حیدر مستخدمین حسینی به بررسی مساله رانت و راهبردهای مقابله با آن خواهند پرداخت.

حجت الاسلام دکتر غلامرضا مصباحی مقدم عضو هیات امنای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی همچنین مولف ۹ کتاب تخصصی در خصوص اقتصاد اسلامی است و ارائه بیش از ۳۰ مقاله آموزشی تحقیقاتی در مجلات معتبر بین المللی را در کارنامه خود دارد.

دکتر محمد خوش چهره نماینده مردم تهران در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی و دارای دکترای تخصصی توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه Strathclyde انگلستان و عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است. این اقتصاددان از اساتید شناخته‌شده درس «توسعه» در دانشگاه‌های مختلف است و بیش از 10 سال سابقه تدریس در دوره دکتری مدیریت استراتژیک دارد و علاوه بر دانشگاه تهران سابقه تدریس در دانشگاه‌های شهید بهشتی، امام حسین (ع)، الزهرا (س) و دانشگاه عالی دفاع ملی را نیز در کارنامه خود دارد.

دکتر حیدر مستخدمین حسینی اقتصاددان و کارشناس مدیریت، بازار بورس‌ و سرمایه ایرانی است که سابقهٔ فعالیت چندین ساله در وزارت امور اقتصاد و دارایی را نیز در کارنامه دارد.وی در دولت هشتم به عنوان معاون پارلمانی وزیر امور اقتصاد و دارایی وقت، ریاست هیئت مدیره بورس اوراق بهادار تهران را نیز بر عهده داشت.

کانون اندیشه جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.
نشانی نشست : پردیس مرکزی دانشگاه تهران ، دانشکده حقوق و علوم سیاسی ، سالن آمفی تئاتر /ساعت ۱۴