سوال از حجتی برای واردات برنج و استیضاح وزیر علوم در مجلس

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با بیان اینکه دولت امسال هم بیش از حد نیاز برنج وارد کرد، افزود: در حالی که قیمت لوازم و خدمات کشاورزی چندین برابر شده اما قیمت برنج همچنان پائین است.

وی واردات بیش از حد برنج باعث شده تا برنج تولید داخل به قیمت واقعی خود نرسد، افزود: قیمت پائین برنج باعث نارضایتی کشاورزان شده و دولت توجهی به آن ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس محور دوم سوال خود از این وزیر را بی توجهی به تولید محصولات ارگانیک و افزایش محصولات تراریخته ذکر کرد و افزود: متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی توجهی به افزایش تولید محصولات ارگانیک ندارد و محصولات تراریخته در حال افزایش است.

کوچکی نژاد گفت: اینجانب در این زمینه ها از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی سوال کردم که وی باید با حضور در مجلس پاسخگو باشد.

وی افزود: سوال اینجانب در دستور کار روز سه شنبه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس قرار دارد و وزیر باید با ضور در جلسه کمیسیون پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از استیضاح منصور غلامی وزیر علوم در مجلس خبر داد و گفت: استیضاح این وزیر از سوی برخی نمایندگان تهیه شده که امضاهای زیادی هم دارد.

کوچکی نژاد افزود: نمایندگان نسبت عملکرد وزیر علوم انتقاداتی دارند و در همین راستا طرح استیضاح وی را تهیه کردند.