تذکر نمایندگان به وزیر کشاورزی

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس دوشنبه ۲۰ اسفند ۹۷ توسط احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان به اتفاق جمع دیگری از نمایندگان به وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در رابطه با چرایی به تعویق انداختن تشکیل جلسات مربوط به تعیین حداقل دستمزد کارگران تذکر دادند.

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که ناهماهنگی بین وزرا و تیم اقتصادی دولت و ادامه رویه‌های غلط مدیریتی موجب افزایش شدید قیمت کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید شده است.

محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که چرا نسبت به اصلاح ساختار بانک‌ها و ترازنامه آنها اقدامی نمی‌کنید.

محمدابراهیم رضایی، محمد حسینی، احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان خمین، تفرش و قم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کردند که ضعف مدیریتی در وزارت جهاد کشاورزی باعث تحقیر ملت و دولت شده گرفتن ارز اران و ایجاد مافیای گوشت و توزیع آن به بدترین شکل ممکن وعدم توانایی در اعمال مدیریت صحیح و ناکارآمدی در تهیه توزیع نهاده‌های دامی را شاهد هستیم.

سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار رسیدگی به حواشی سفر نخست‌وزیر ارمنستان شد.

نادر قاضی‌پور،‌بشیر خالقی و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان ارومیه، خلخال و قم در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در توزیع عادلانه گوشت قرمز و مرغ در مناطق روستایی شدند.

قره‌جه طیار، رامین نورقلی‌پور و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان گنبدکاووس،‌کردکوی و قم در تذکری به وزیر ورزش وجوانان خواستار برخورد قاطع و جدی با رئیس فدراسیون سوارکاری به دلیل اهانت به قوم ترکمن شدند.

نصرالله‌ پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که چرا نظارت جدی بر نحوه الگو و روند برگزاری نمایشگاه مد و لباس انجام نمی‌شود.

سیدناصر موسوی‌لارگانی، اکبر رنجبرزاده و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان فلاورجان، اسدآباد و قم به رئیس جمهور لزوم اخذ مجوز برای حذف ویزای ایران و عراق در سفر رئیس‌جمهور به این کشور را متذکر شدند.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد سودجویان با پرداخت ۲۰ درصد بیشتر از قیمت مصوب برای گندم این محصول را برای سال آینده یک جا به کشاورزان پرداخت و گندم را پیش خرید می‌کنند. جلوی این کار را بگیرید.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که چرا فرمانداران و معاونان آنها و بخشداران شهرستان رباط کریم و بهارستان در حوزه خدمتی خود ساکن نیستند.