نارضایتی نماینده مجلس از دخالت‌های بی‌جای افراد غیرمرتبط در تغییر داور دربی

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در خصوص تغییر داور بازی دربی اظهار کرد: از چند روز پیش مطلع شدم که امکان آن وجود دارد در این بازی اعمال سلیقه‌هایی انجام گیرد که طی آن آقای کرمانشاهی از داوری کنار رود.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: کرمانشاهی در بازی‌های گذشته قضاوت‌های خوبی را انجام داد و تا آنجا که من می‌دانم وی نفر اول برای داوری در دربی بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: می‌گویند از بالا دستور داده شده است؟ اما این بالا کیست؟ که می‌گوید این و او باشد این مسائل است و تعجب دوستداران فوتبال را در پی دارد.

بشیری افزود: چند روز پیش هم با آقای تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش جلسه‌ای داشتم و خواستار آن شدم دقت‌های لازم در این زمینه انجام گیرد اما متأسفانه امروز که خواستم پیگیر ماجرا شوم گوشی خود را از دسترس خارج کرده بودند.

وی یادآور شد: تحت هیچ عنوان این مسئله قابل پذیرش نیست و بنا دارم فردا در فدراسیون فوتبال برای پیگیری موضوع و کشف علت تغییر یکباره داور این مسابقه حساس حاضر شوم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دخالت افراد غیر مربوط به تغییر داور اظهار کرد: انتظار داریم وزیر به صورت جدی‌تر و دقیق‌تر بر مسائل این چنینی نظارت کند.

بشیری در خصوص نظر کمیته صیانت از سلامت فوتبال بر تغییر داور مسابقه نیز عنوان کرد: از دلایل این کمیته اطلاعی ندارم اما دخالت بالاتری‌ها در این چنین مسائل را نه تنها پذیرفتنی نیست بلکه آن را توهین به شعور مردم می‌دانم.

بعد از عنوان شدن نام رضا کرمانشاهی داور پاکدشتی به عنوان داور بازی دربی، محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور این مسابقه معرفی شد اما دوساعت بعد دوباره خبر آمد که پیام حیدری قضاوت دربی را برعهده خواهد داشت.