"حب الحسین" برنامه ای تأثیرگذار

پویان هدایتی تهیه کننده برنامه "حب الحسین" درباره چگونگی تولید این برنامه گفت: من قبل از این برنامه "حس مشترک" را ساخته بودم و چون مورد اقبال مخاطبان و مدیران سیما قرار گرفت مجاب شدم دوباره به ساخت برنامه بپردازم، ضمن اینکه پرداختن به اهل بیت و امام حسین(ع) و واقعه عاشورا هیچ گاه رنگ کهنگی به خود نمی گیرد و آثار زیادی در این زمینه می توان ساخت و حرف های زیادی زد ولی ما تا به امروز فقط توانستیم قطره ای از این دریای بیکران باشیم.

وی افزود: وقتی مهمانان ما از قدیم و زندگی های قدیم با عشق صحبت می کنند و یاد و نام ائمه در زندگیشان جریان دارد، با یک توسل و نذر احوال دلشان آرام می شود و این رسالت برنامه ما است و البته فکر می کنم صحبت از قیام عاشورا و بیان رشادت های امام حسین(ع) و یارانشان و گفت و گو با میهمانان درباره تاثیر فرهنگی و هنری این قیام مناسب همه اعضای خانواده باشد.

هدایتی درباره انتخاب مهمانان برنامه "حب الحسین" تاکید کرد: ما بیشتر از مهمان هایی که به کربلا رفته اند یا در راهپیمایی اربعین شرکت کردند و یا در فیلمهای مذهبی بازی کرده اند و ارادت خاصی به امام حسین (ع) داشتند دعوت کردیم.

این تهیه کننده درباره رویکرد برنامه نیز اظهار کرد: رویکرد برنامه درباره ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع)، فرهنگ عاشورایی و به طور ویژه اربعین حسینی است که به عنوان تجلی گاه عشق و ارادت هنرمندان و ورزشکاران به امام حسین (ع) محسوب می شود. همچنین بیان احساست و بیان خاطرات مهمانان از ایّام محرم برای بینندگان بسیار جالب و اثر گذار است.

هدایتی به تعامل عوامل با هم و فضای کار نیز اشاره و بیان کرد: تعامل بسیار خوبی میان من و حامد نگارش به عنوان کارگردان و زهرا رحیمی به عنوان نویسنده وجود داشت به شکلی که در جلسه اول به جمع بندی خوبی رسیدیم که در کار هم نتیجه این تعامل نمایان بود و مخاطبان و مدیران نیز از کار رضایت داشتند.

وی درباره این که برنامه تا چه زمانی روی آنتن  است و چه هنرمندانی قرار است مهمان شوند گفت: پخش "حب الحسین" تا شب اربعین ادامه دارد و هر شب ما میزبان یکی از هنرمندان خواهیم بود که رضا عنایتی، فریبا نادری، کامران تفتی، جعفر دهقان، زیبا بروفه، عباس غزالی، بهناز جعفری، فضه سادات حسینی، سیاوش طهمورث و رویا تیموریان از جمله مهمانان برنامه خواهند بود.

 

 حب الحسین

هدایتی درباره بازخورد مخاطبان از برنامه "حب الحسین" اظهار کرد: وقتی هنرمندان و ورزشکاران در برنامه ما احساس راحتی می کنند و بازخورد مخاطبان خوب است، با اشکهای مهمانان اشک می ریزند، حالشان عوض می شود و به فکر فرو می روند یعنی رسالت خود را انجام داده ایم.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم از دریچه ای جدید نگاهی متفاوت داشته باشیم، حتی حضور میهمانان برنامه و دکور هم گویای این حقیقت است که ما استفاده ابزاری از میهمانان نمی کنیم بلکه صرفا به ابعادی می پردازیم که کمتر به آن پرداخته شده است و گفت و گوی صمیمانه و صادقانه ما با میهمانان تا جایی بوده که  آن ها برخی مواقع تحت تاثیر قرار می گیرند.