واکنش فلیک به جدایی جنجالی لوا از بایرن

بهترین روزهای دوران هشت ساله و درخشان رابرت لواندوفسکی در رختکن بایرن مونیخ زیر نظر هانسی فلیک رقم خورد و آنها در کنار هم در سال 2020 به شش گانه ای تاریخی دست یافتند. رابرت لواندوفسکی در آن مقطع در اوج دوران ورزشی خود قرار داشت و بارها با گلزنی های خود، پیروزی های بزرگی را برای این باشگاه رقم زد.

حالا یک سالی است که هانسی فلیک راهی تیم ملی آلمان شده و اخیرا نیز رابرت لواندوفسکی تصمیم به ترک بایرن مونیخ و انتقال به بارسلونا گرفت. هانسی فلیک که دیشب تماشاگر بازی سوپرکاپ آلمان بین بایرن و لایپزیش بود، معتقد است تیم سابقش در این مدت ستاره بزرگی مانند سادیو مانه را به ترکیب اضافه کرده است.

واکنش فلیک به جدایی جنجالی لوا از بایرن

هانسی فلیک گفت: "من فکر می کنم باشگاه بایرن مونیخ به خوبی با جدایی رابرت لواندوفسکی کنار آمد. البته من تقریبا انتظار داشتم که چنین اتفاقی رخ دهد، اما نه آن طور که همه چیز در مدت اخیر پیش رفت. همیشه بهتر است که کمی اوضاع را تغییر دهیم و به شکلی دیگر پیش برودیم. حالا البته بایرن مونیخ با جذب ستاره ای مانند سادیو مانه، یک بازیکن بزرگ به ترکیب خود اضافه کرده است. بایرن مونیخ در پنجره امسال امسال به شکل بسیار خوبی تقویت شد و آنها ارقام هنگفتی را برای جذب بازیکنان جدید خرج کردند. من فقط کنجکاوم ببینم در پایان فصل برای این تیم چه اتفاقی رخ خواهد داد."