هشدار نکونام به فدراسیون فوتبال

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش بینی کرد، حذف قانون ۲۵ ساله در لیگ برتر اصلا بازتاب خوبی در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت!

به زعم جواد نکونام سرمربی تیم استقلال، فدراسیون فوتبال به زودی متوجه خواهد شد اجرای این قانون به ضرر فوتبال باشگاهی و فوتبال ملی تمام می‌شود.

در گذشته تیم‌ها می‌توانستند سه بازیکن زیر ۲۵ سال را در ترکیب داشته باشند به شرط اینکه این بازیکنان پیش تر بازیکنان همان تیم‌ها بوده باشند اما این بازیکنان این فصل در لیست بزرگسال قرار می‌گیرند و شاید به همین بهانه شرایط عضویت در تیم خود را از دست دهند.

فدراسیون به بهانه جوانگرایی حذف قانون ۲۵ ساله‌ها را کلید زد! جواد نکونام بار دیگر از اجرای این قانون در فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت: «برخی  قانون‌های عجیب درمورد زیر ۲۳ سال و زیر ۲۵ سال در فوتبال‌مان داریم که در آینده می‌بینیم که فوتبال‌مان برای آنها چه قدر ضرر می‌کند و متوجه می‌شویم که چه اشتباهاتی کردیم.»

جواد نکونام پیش ازاین هم به قانون سقف قرارداد معترض شده بود که این اعتراض با پاسخ از سوی قنبرزاده یکی از نواب ریاست فدراسیون فوتبال مواجه شد. جواد نکونام هم در واکنش به این قانون گفت: «قنبرزاده حق ندارد در مورد استقلال صحبت کند!»

هشدار نکونام به فدراسیون فوتبال