بچه داری فریدون زندی در سواحل اسپانیا

فریدون زندی ستاره پیشین فوتبال کشور از بازیکنان دو‌ ملیتی تیم ملی بود که نخستین بار در زمان برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی ایران دعوت شد.

اما این هافبک اسبق در تمام سال‌های فوتبالی اش در ایران بدون حاشیه و جنجال فقط به کار خودش می پرداخت و کمتر به دنبال حاشیه سازی و مطرح شدن به این وسیله بود.

همین امر سبب شده که حالا و پس از گذشت سال‌ها از زندی به عنوان شخصیتی محبوب و دوست داشتنی در بیرون و بازیکنی تاثیرگذار در زمین فوتبال یاد شود.

بچه داری فریدون زندی در سواحل اسپانیا

با این وجود این ملی پوش سابق چند سالی است که ازدواج کرده و نام همسر او آرزو شایانفر می باشد. این خانم نیز اصلیتی ایرانی دارد و در کار طراحی طلا و جواهرات می باشد.

‌همچنین او به عنوان یک بانوی موفق و کارآفرین از سوی رسانه ‌های آلمانی معرفی شد و در کار خود بسیار موفق است. ‌البته مدت کوتاهی است که این زوج مشهور صاحب فرزندی شده اند.

در همین رابطه حالا فریدون زندی تصویری خبرساز را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است‌.

زندی در این ویدئو نشان داده که در مسافرت به سواحل اسپانیا هم در حال نگهداری از فرزند تازه به دنیا آمده اش است.

فریدون زندی به شکل عاشقانه از همسر خارجی اش رونمایی کرد

فریدون زندی هافبک اسبق فوتبال از جمله بازیکنان دو ملیتی تیم ملی بود که در سال ۲۰۰۴ به درخواست فدراسیون فوتبال ایران به تیم ملی کشورمان پیوست.

چرا که این بازیکن تا پیش از پیوستن به تیم ملی ایران در تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال آلمان بازی می کرد.

هر چند این ستاره پیشین سابقه بازی در لیگ آلمان و‌ قبرس را هم دارد اما به دلیل علاقه شدیدی که به استقلال تهران داشت در سال ۱۳۹۰ با آبی پوشان پایتخت به توافق رسید.

البته تعصب و علاقه قلبی زندی به باشگاه استقلال در حدی بود که او بارها پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را در آن مقطع رد کرد.

با این حال این بازیکن از جمله فوتبالیست های کم حاشیه در فضای مجازی است که به ندرت از جزئیات شخصی خانواده اش مطالبی منتشر می کند.

در همین‌ رابطه این پیشکسوت فوتبال که این روزها در آلمان زندگی می کند به تازگی تصویر جالبی از همسر خارجی و فرزند تازه به دنیا آمده اش را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.