حسین بادامکی در خصوص بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم گفت: بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و به انسجام تیمی رسیده است.

وی افزود: ما نیز در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته‌ایم و به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند، پیروز شویم.

کاپیتان پدیده در خصوص این‌که در 6 هفته اخیر تنها یک بار پیروز شده‌اند، تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم. مصدومیت بازیکنان، مهم‌ترین علت عدم نتیجه‌گیری ما بود. پدیده از لحاظ تعداد بازیکن در محدودیت است و در این شرایط 5 بازیکن اصلی‌مان مصدوم شدند. البته اشتباهات فردی نیز گریبانگیر ما شده بود.

وی با اشاره به گلزنی خودش و همچنین مرحوم هادی نوروزی در دیدار رفت 2 تیم یادآور شد: گلی که در هفته اول به پرسپولیس زدم، آخرین گلم در این فصل نیز بود. همچنین متأسفانه جای هادی (نوروزی) در پرسپولیس خالی است و به این زودی‌ها نیز پر نمی‌شود. وی گل بسیار زیبایی در بازی رفت به ثمر رساند. کاش بود و باز هم به ما گل می‌زد.

بادامکی در پایان گفت: ما نیم‌فصل اول را با رتبه دوازدهمی به پایان بردیم. به نظرم اگر بتوانیم 4، 5 بازیکن خوب جذب کنیم می‌توانیم در پایان فصل، رتبه‌ای تک‌رقمی داشته باشیم.