هرچند پرویز مظلومی روز گذشته مصاحبه‌ای که با خبرنگاران انجام داده بود را کمی تلطیف کرد و اعلام کرد که گله‌ای از مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ندارد اما ناتوانی این باشگاه در جذب یک هافبک بازیساز باعث شده که مظلومی به ناچار به فکر جذب یک بازیکن خارجی باشد.

 

جالب است که باشگاه استقلال نه تنها نتوانسته بازیکن با کیفیت داخلی جذب کند، بلکه با جذب بازیکن خارجی هم چندان موافق نیست چراکه اعتقاد دارد این‌بار اگر قرار است بازیکنی از کشورهای خارجی با استقلال قرارداد امضا کند، باید در تمرینات تست فنی بدهد که با توجه به فرصت کم باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات چنین موضوعی چندان شدنی نیست.

 

گفته می‌شود ایجنت‌های رسمی فیلم بازی چند بازیکن خارجی را در اختیار مظلومی قرار داده‌اند تا در صورت تایید آنها بتوانند با استقلال قرارداد امضا کنند که یکی از آنها بازیکن برزیلی است.

 

هرچند مسوولان استقلال هنوز نام این بازیکن را فاش نکرده‌اند اما گفته می‌شود در صورتی که این باشگاه به جمع‌بندی برای جذب بازیکن خارجی برسد، نام این بازیکن مطرح‌تر از بقیه گزینه‌های خارجی است. گفته می‌شود این بازیکن سابقه بازی در لیگ برزیل را داشته است، اما در سال‌های اخیر در کشورهای درجه 2 فوتبالی بازی کرده است.