بازی سخت دایی در برابر تیم محبوبش

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در جام شهدا گفت: قبل از هر چیز درگذشت رضا احدی و همایون بهزادی را به اهالی فوتبال و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: فردا یک بازی سخت مقابل پرسپولیس پیش رو داریم. تمام سعی ما این است که بتوانیم در بازی فردا با ارائه یک بازی خوب پیروز شده و با شرایط بهتری در بازی اول‌مان مقابل گسترش فولاد حاضر شویم. امیدوارم دیدارمان مقابل پرسپولیس تماشاگرپسند باشد.

دایی با تأکید بر اینکه حضور در جام شهدا به سود تیم صبا بوده است، خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما در جام شهدا بالا بردن آمادگی تیم بوده است که برای ادامه مسابقات لیگ شرایط‌مان بهتر شود. مسلماً بازی با پرسپولیس می‌تواند یک دیدار تدارکاتی خیلی خوب برای ما باشد، همان‌طور که در بازی با ذوب‌آهن تا حد زیادی با نقاط ضعف خود آشنا شدیم و تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که‌ «آیا تیم صبا در نیم‌فصل دوم به قهرمانی هم فکر خواهد کرد؟»، تصریح کرد: ما گروه بسیار خوبی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی هستیم. هدف ما این است که در مسابقات لیگ بتوانیم در جمع تیم‌های بالای جدول باشیم. در حال حاضر چهار پنج تیم هستند که شانس قهرمانی دارند و ما نیز در بین این تیم‌ها قرار گرفته‌ایم. هدف اول‌مان این است که بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم و نیم‌نگاهی نیز به قهرمانی داریم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و اگر شاگردانم خود را بیشتر باور داشته باشند، قهرمانی دور از دسترس نیست.

سرمربی صبا در واکنش به این مسئله که پرسپولیس نسبت به بازی دور رفت مقابل صبا تیمی به مراتب قدرتمندتر شده است، خاطر نشان کرد: مسلماً همین‌طور است. هر دو تیم نسبت به بازی‌شان در دور رفت شرایط بهتری دارند. ما و پرسپولیس هر دو به دنبال ارائه بازی زیبا خواهیم بود تا طرفداران از تماشای آن لذت ببرند. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

دایی درباره اینکه آیا از وضعیت تیمش در نقل‌وانتقالات راضی است، گفت: ما تا آنجایی که می‌توانستیم در نقل‌وانتقالات تیممان را تقویت کردیم و فکر می‌کنم غیر از یکی دو مورد نفراتی را که می‌خواستیم به خدمت درآوردیم. البته در یک پست نیز نیاز به جذب بازیکن جدید داریم و امیدوارم بتوانیم از بین بازیکنان خارجی یک بازیکن خوب جذب کنیم.