دنبال سورپرایز هواداران استقلال نیستم

تیم فوتبال گسترش فولاد در فصل جاری لیگ برتر نسبت به تمام ادوار قبلی نتایج بهتری کسب کرده و به نظر می رسد طبق هدفگذاری این باشگاه برای کسب رتبه ای تک رقمی، به این مهم دست پیدا کند. شاگردان فراز کمالوند در بازی های مهمی نتیجه را به سود خود رقم زده اند و حالا در یک نبرد دشوار روز جمعه به مصاف استقلال می روند.

 

کمالوند درباره دیدار با استقلال، حواشی مسابقه، شرایط تیمش و برخی مسائل دیگر صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

 

* از شرایط خودتان آغاز کنیم. آماده نبرد با استقلال هستید؟

- خوشبختانه شرایطمان خوب است. در بازی با ملوان بچه ها خوب کار کردند و به چیزهایی که می خواستیم رسیدیم. البته ما باید جلوی سیاه جامگان هم عملکرد بهتری بر جای می گذاشتیم. با این وجود آماده دیدار با استقلال هستیم و انشاءالله بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

* انتقادی که به گسترش فولاد می شود این است که تیم شما فراز و نشیب زیادی دارد. این انتقاد را قبول دارید؟

- کاملا این موضوع را قبول دارم و معتقدم دلیل آن خودم هستم. مربی باید تاکتیک های تیمش را طوری طراحی کند که این اتفاقات رخ ندهد. البته بازیکنان هم باید در برخی موارد حساس تر باشند. متاسفانه گاهی اوقات آنها وقتی یک برد می آورند، بی خیال کار می شوند و انگار یادشان می رود باید چه کاری انجام دهند. امیدوارم در 10 بازی باقیمانده این اتفاقات رخ ندهد.

 

* برسیم به بازی استقلال. تیم های شما معمولا جلوی استقلال و پرسپولیس خوب بازی می کنند اما نتیجه لازم را نمی گیرند. چرا؟

- خب هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما در گذشته شاید دچار بدشانسی شده ایم اما اعتقادم بر این است استقلال و پرسپولیس تیم های قدرتمندی هستند و همیشه بزرگی خود را دارند. ما در این بازی هم تلاش می کنیم تا بتوانیم بازی تماشاگرپسند همراه با نتیجه را به دست آوریم.

 

* البته استقلال شرایط خوبی ندارد و به نظر می رسد این مساله کارتان را راحت می کند. درست است؟

- خیر، استقلال همیشه بزرگ است و هواداران میلیونی دارد. من اعتقاد دارم استقلال و پرسپولیس شانس های اول قهرمانی هستند و قطعا نمی توانیم بگویم این تیم ها در دوران افت خود نتوانند خوب کار کنند. ما باید وظایفمان را درست انجام دهیم تا یک نتیجه مطلوب کسب کنیم.

 

* در بازی با پرسپولیس رنگ کاپشن شما حاشیه هایی را ایجاد کرد. در این بازی هم چنین کاپشن هایی برتن می کنید؟!

- من برای هواداران استقلال احترام قائل هستم و دنبال سورپرایز آنها نیستم. تنها هدفی که دنبال می کنم شکست تیم استقلال است.

 

* حتما می دانید تماشای بازی رایگان است. احتمالا هوادار بیشتری به ورزشگاه می آید...

- ببینید این خیلی خوب است که ما به هواداران احترام می گذاریم اما باید ببینیم آیا واقعا مشکل هوادار مالی است یا خیر. رایگان شدن بازی ها کمک می کند به این مساله که متوجه شویم آیا مشکل هواداران پول است یا نه.

 

* این روزها همه جا حرف از محمد ابراهیمی است و همه از بازی های خوب او می گویند.

- محمد بازیکن بسیار توانمندی است. او در دوره ای که در تراکتورسازی با خودم کار می کرد نیز همین قدر مورد توجه بود. متاسفانه دورانی که من در تراکتورسازی نبودم افت کرد و حالا خوشحالم که دوباره کنار من در گسترش فولاد اوج گرفته است. البته اعتقاد دارم ابراهیمی توانایی پیشرفت بیشتری را نیز دارم. انشاءالله این روند خوب را ادامه دهد.

 

* به عنوان سوال آخر، گسترش فولاد در جدول رده بندی به تراکتورسازی چسبیده است. چرا این تیم نتایج خوبی نمی گیرد؟

- من اعتقاد دارم امیر قلعه نویی تیم را از بحران خارج می کند. او مربی است که امتحانش را بارها پس داده است. تراکتورسازی نماینده کشورمان در بازی های آسیایی است و انشاءالله با حمایت هواداران می تواند به روزهای خوب برگردد.