سیاوش بختیاری‌زاده  در مورد اینکه گفته می‌شود فشارهایی در حال اعمال است تا مکان بازی این تیم مقابل پرسپولیس از ورزشگاه تختی به غدیر منتقل شود، گفت: در تمام مسابقات لیگ امسال، از حریفانمان در ورزشگاه تختی میزبانی کردیم و روزهای حساسی را پشت سر گذاشتیم. از سازمان لیگ فدراسیون و کمیته اخلاق می خواهم با این مسئله موافقت نکند‌؛‌چراکه حضور ما در غیر اجحاف در حق حریفان پرسپولیس است.

وی افزود: از کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان تشکر می‌کنم. او چند روز پیش صحبت کرد و گفت کیفیت چمن و نور ورزشگاه تختی ایده‌آل است و مشکلی برای بازی در انجا نیست. به چه دلیلی باید بازی پرسپولیس مقابل ما در ورزشگاه غدیر برگزار شود. چرا این تصمیم را برای استقلال خوزستان و سایر تیم‌ها نگرفتند. ما یک جلسه هم در غدیر تمرین نکردیم و نخواهیم کرد. ما تلاش می‌کنیم تا از آبرو و شرفمان دفاع کنیم و این توقع را داریم که مسئولان هم در این راستا به ما کمک کنند و برگزاری بازی را به ورزشگاه غدیر منتقل نکنند.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که اگر بازی به ورزشگاه غدیر منتقل شود، به میدان می‌روند؟ گفت: اگر بازی به ورزشگاه غدیر منتقل شود، ما در میدان حاضر می‌شویم، ولی تیم‌های استقلال، استقلال خوزستان و... انتظار نداشته باشند که ما بتوانیم پرسپولیس را متوقف کنیم؛ چراکه با آن زمین کاملا بیگانه‌ایم.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس، میزبان هستیم و حق‌مان است که در ورزشگاه مدنظر خودمان به میدان برویم،‌اگر بازی به جای دیگر منتقل شود،‌ این اجحاف در حق ما و حق همه حریفانی است که با پرسپولیس رقابت دارند.