پرسپولیس و استقلال قهرمان نشوند فوتبال ما عیب دارد!

بیک‌زاده در خصوص وضعیت نفت، بازی هفته دوم برابر فولاد و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

شرایط فعلی نفت چطور است؟

وضعیت ما بد نیست و لیگ را خوب شروع کردیم. امیدوارم که در بازی های آینده مان نتیجه بگیریم ولی نکته مهم این است که تکلیف باشگاه خیلی زود مشخص شود. امیدواریم دیگر هر روز اخبار مختلف از نفت نشنویم و تکلیف باشگاه مشخص شود. طبیعتا حمید درخشان هم نیاز به آرامش دارد تا بتواند روی مسائل فنی تمرکز کند. ما در آسیا هم نماینده ایران هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

چه زمانی قرار است به بازیکنان پول بدهند؟

گفته‌اند که به زودی حق و حقوق بازیکنان را پرداخت می‌کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا دغدغه‌ها کمتر شود.

مثل اینکه امسال هم قرار است در چند پست به میدان بروی؟

در بازی قبلی که در دفاع راست بودم ولی با مصدومیت نصرتی جایگزین او شدم. من در استقلال هم در پست‌های مختلف بازی کردم و هرجا حمید درخشان صلاح بداند بازی می‌کنم.

در مورد بازی با فولاد چه صحبتی داری؟

بازی سختی است و هوا هم در اهواز به شدت گرم است. ما هم از نظر بدنی نسبت به سایر تیم‌ها عقب هستیم ولی امیدوارم آنجا هم نتیجه بگیریم و با امتیاز برگردیم.

امسال کدام تیم شانس اول قهر مانی است؟

به نظر من پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی هستند. آنها پول و همه چیز دارند و اگر قهرمان نشوند حتما فوتبال ما عیب دارد. البته سپاهان و ذوب‌آهن تیم‌هایی هستند که می‌توانند به قهرمانی فکر کنند.

مثل اینکه از مسئولان استقلال بابت نگرفتن طلبت به شدت ناراحت هستی؟

من دوست ندارم برای استقلال حاشیه درست کنم. من 900 میلیون تومان طلبکار هستم و فقط حقم را می‌خواهم ما می‌شنویم که استقلال و پرسپولیس از اسپانسر 20 یا 30 میلیارد پول می‌گیرند. استقلال این 30 میلیارد را چکار می‌کند؟ چرا باید خیلی‌ها طلبکار باشند و حقشان را نگیرد. من دوست ندارم مجبور شوم که به مراجع بالاتری مراجعه کنم و امیدوارم باشگاه حقم را بدهد.