رسپولیس مدعی اول قهرمانی است

بهتاش میثاقیان درباره عملکرد سیاه جامگان در هفته های ابتدایی لیگ برتر بیان کرد: در بازی های ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب کرده و مردم مشهد را به سیاه جامگان امیدوار کرده ایم. امیدوارم این روند در ادامه فصل بهتر شود.

او ادامه داد: بازیکنان سیاه جامگان در این فصل عالی بازی کرده اند. البته نفراتی که کمتر در ترکیب تیم ما به میدان رفته اند، هم سطح بازیکنان اصلی هستند. هرچند برخی کارشناسان پس از بازی با نفت به گل خوردن تیم ما در دقایق پایانی انتقاد کردند اما باید بگویم در لحظات آخر دیدار با پرسپولیس و ذوب آهن موفق به گلزنی شدیم و این جزء طبیعت فوتبال است که تیم ها در دقایق پایانی گل بزنند یا گل دریافت کنند. مهم این است که بتوانیم روند نتیجه گیری سیاه جامگان را تداوم دهیم.

میثاقیان درمورد استقبال ضعیف مردم مشهد از دیدارهای سیاه جامگان و پدیده گفت: ورزشگاه ثامن الائمه فاصله زیادی با شهر دارد. از طرفی مردم انتظار داشتند امسال بازی ها در ورزشگاه امام رضا(ع) که در داخل شهر قرار دارد، برگزار شود. به همین دلیل چندان از بازی های پدیده و سیاه جامگان استقبال نکرده اند و به نظرم برگزار نشدن بازی تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) منجر به دلخوری آن ها شده است. امیدوارم مشکلات به سرعت رفع شود و تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف حریفانشان بروند.

او درباره عملکرد ضعیف خط دفاع سیاه جامگان در لیگ برتر تصریح کرد: هرچند گل های زیادی دریافت کرده ایم اما هفت گل هم به ثمر رسانده ایم که این امر نشان دهنده قدرت خط حمله سیاه جامگان است. بیشتر گل های خورده مان هم به دلیل کم دقتی و بدشانسی بوده است. امیدوارم با تدابیر کادرفنی این مشکل هم رفع شود.

مدافع تیم سیاه جامگان با اشاره به حمایت مالی مسئولان باشگاه از شاگردان اکبر میثاقیان گفت: خوشبختانه باشگاه تاکنون 20 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است. البته برای سه بازی هم پاداش گرفته ایم. شک نکنید حمایت مسئولان باشگاه درصورت تداوم نتایج خوب سیاه جامگان ادامه دارد.

میثاقیان درمورد هدف گذاری سیاه جامگان در لیگ هفدهم بیان کرد: هدف ما کسب رتبه هفتم تا دوازدهم است.

او درباره دیدار سیاه جامگان و آینده سازان برق نوین شیراز در جام حذفی گفت: این رقابت ها برای ما اهمیت زیادی ندارد اما در حد توانمان تلاش می کنیم تا به مراحل بالای جام حذفی صعود کنیم.

میثاقیان درمورد مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم اظهار داشت: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. سپاهان، ذوب آهن و پارس جنوبی هم تیم های خوبی هستند.