واکنش مرفاوی به انتخاب شفر به عنوان سرمربی استقلال

صمد مرفاوی درباره انتخاب «وینفرد شفر» به‌عنوان سرمربی تیم استقلال، اظهار داشت: اولاً برای شفر آرزوی موفقیت دارم. شفر مربی باتجربه‌ای است که او را از قبل هم می‌شناختیم و در کل مربی شناخته شده‌ای به حساب می‌آید. امیدوارم شفر در کارش موفق باشد و استقلال را به موفقیت‌های بزرگ برساند. به شخصه به انتخاب باشگاه احترام می‌گذارم و امیدوارم انتخاب شفر خیر باشد.

وی افزود: شفر مربی باتجربه‌ای است، اما نمی‌توان درباره او چیزی را پیش‌بینی کرد. شفر باید کارش را انجام بدهد و از الان نمی‌شود گفت یک مربی نمی‌تواند گزینه خوبی باشد یا موفق نمی‌شود. چیزی که باید در نظر گرفت این است که هیچ مربی نمی‌تواند تضمین بدهد که در استقلال موفق می‌شود. امیدوارم با هماهنگی باشگاه شفر در استقلال موفق شود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به بحث‌های مطرح شده در مورد حضور گزینه‌هایی مانند فاتح تریم در این تیم، خاطرنشان کرد: باید تمام جوانب را در نظر گرفت. الان ما بیاییم، این همه پول به تریم بدهیم و نتیجه هم نگیرد، مشکلات زیادی به وجود می‌آید. استقلال با توجه به داشته‌ها و شرایطش مربی انتخاب کرد. فاتح تریم برای خودش یک اسم و برند بود، اما به‌هرحال حضور شفر را به فال نیک می‌گیریم.

مرفاوی ادامه داد: آینده استقلال را عملکرد بازیکنان و مربی تیم مشخص می‌کند، عملکردی که از امروز با شروع به کار مربی جدید می توان آن را مورد ارزیابی قرار داد. الان نمی‌شود آینده استقلال را با شفر پیش‌بینی کرد و فقط می‌توانیم و باید خوش‌بین باشیم.