علت باخت برزیل مقابل بلژیک مشخص شد

تیم‌های برزیل و بلژیک از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  2 بر یک به نفع بلژیک به پایان رسید تا برزیل وداع تلخی از جام داشته باشد و شیاطین سرخ اروپا در نیمه نهایی رقیب فرانسه شوند.  

تیته، سرمربی برزیل پس از این باخت و حذف از رقابت‌ها گفت:  به نظرم بازی زیبایی را شاهد بودیم. ما نسبت به بلژیک فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی رقیب از فرصت‌هایش بهتر از ما استفاده کرد. آنها بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارند و در نهایت بازی را خوب به پایان بردند. 

وی افزود: تیبو کورتوا، دوازه‌بان بلژیک واقعا در این دیدار تفاوت واقعی را ایجاد کرد. این بازی پر از تاکتیک و زیبایی کامل بود. با وجود دردی که الان دارم ولی هر کس که فوتبال را دوست دارد باید این بازی را ببیند. اگر بی طرف باشید به شما لذت خاصی می‌دهد و امکان دارد شما بشنید و بگوید: این چه بازی ای است؟

سرمربی برزیل درباره آینده اش گفت: در شرایط کنونی از آینده ام صحبت نمی‌کنم. اکنون زمان مناسبی برای این صحبت ها نیست. بعد از دو هفته دیگر که غبارها فرو کش کرد و سرمان خلوت شد می توانیم درباره این موضوع گفت و گو کنیم.