بشار رسن با پرسپولیس تمدید می کند؟

چند وقتی است قیمت دلار افزایشی ناباورانه پیدا کرده که این مسئله مشکلاتی در جامعه به بار آورده است. 

این اتفاق در حوزه فوتبال نیز تأثیر نامطلوب گذاشته است. بسیاری از تیم‌های باشگاهی کشورمان از مربیان و بازیکنان خارجی استفاده کرده و قرارداد‌هایی بسته‌اند که پرداخت پول آن حالا بسیار سخت و دشوار شده است. کار به جایی رسیده که حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل تیم اوج گرفته پرسپولیس و نماینده پرامید کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا رسماً اعلام کرد هر کدام از خارجی‌ها می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند، چون این تیم ارز برای پرداخت مطالبات آنان ندارد!

بانک مرکزی نیز به‌رغم مکاتبات فراوان ارز دولتی در اختیار باشگاه پرسپولیس نمی‌گذارد و همین موضوع مزید بر علت شده که این تیم به مشکل بخورد. 

در این میان خیلی‌ها می‌پرسند چرا باشگاه پرسپولیس قرارداد بشار رسن را تمدید نمی‌کند؟

هافبک بازیساز و تکنیکی عراقی در پرسپولیس اوج گرفته و به یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی کشورش تبدیل شده است. بشار در دیدار‌های اخیر پرسپولیس به ویژه لیگ قهرمانان آسیا درخشش زایدالوصفی نشان داده و دور از ذهن نیست به زودی با پیشنهادات وسوسه‌انگیز تیم‌های متمول قطری روبه‌رو شود. 

باشگاه‌هایی که برخلاف پرسپولیس مشکل مالی و ارزی نداشته و می‌توانند امثال بشار رسن را به راحتی به استخدام خود درآورند. 

این در حالی است که شنیده می‌شود به زودی قیمت دلار تثبیت شده و بازار ارز متعادل می‌شود. باشگاه پرسپولیس و مسئولان این تیم نیز به همین خاطر دست نگه داشته‌اند که پس از تثبیت قیمت دلار قرارداد بشار رسن را تمدید کنند. 

البته بشار رسن پیش از این اعلام آمادگی کرده بود که قراردادش را تمدید کند، اما شرایط امروز و فردا شاید فرق کند. 

بشار رسن در دیدار با السد و جدال با ژاوی پرآوازه توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و بعید نیست تا تثبیت بازار ارز ایران، تیم‌های پولدار قطری سراغ بشار رسن بیایند. آن وقت دیگر تمدید قرارداد این هافبک تکنیکی و بی‌حاشیه عراقی برای پرسپولیسی‌ها آسان نخواهد بود.