پرسپولیس به‌جای دامن زدن به حواشی باید باخت را بپذیرد

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: نساجی هواداران خیلی پرهیجانی دارد این فضای خیلی زیبایی را به‌وجود می‌آورد، فیلم‌های اینجا را دیدم، واقعاً فضای مثبتی را ایجاد می‌کنند و هر تیمی که در اینجا بازی کند با مشکل مواجه می‌شود

افشین قطبی در نشست خبری پیش از بازی نساجی و فولاد با بیان اینکه مازندران استان بسیار قشنگی است که یادگاری‌های زیبایی از اینجا دارم، اظهار کرد: تیم ما وضعیت خیلی خوبی دارد، هر روز در حال پیشرفت هستیم و هدف‌های بزرگی داریم.

وی با اشاره به اینکه اعتماد به نفس تیم ما در سطح بالایی قرار دارد، افزود: دلیل اینکه خوشحالم این است که بازیکنان از فضایی که ساختیم، استقبال کردند و پیشرفت‌شان را از نزدیک می‌بینم؛ از آن‌سو هواداران ما هم اعتمادشان بیشتر می‌شود.

سرمربی فولاد درخصوص بازی در میان پرشورهای شمال در استادیوم شهید وطنی اضافه کرد: هر بازی خصوصیات خودش را دارد، چمن استادیوم شهید وطنی طبیعی نیست، سرعت توپ در این زمین بالاست؛ هواداران خیلی پرهیجانی دارد این فضای خیلی زیبایی را به‌وجود می‌آورد، فیلم‌های اینجا را دیدم، واقعاً فضای مثبتی را ایجاد می‌کنند و هر تیمی که در اینجا بازی کند با مشکل مواجه می‌شود؛ سرعت توپ در این زمین بالاست؛ کلاً استادیوم‌هایی که نزدیک به زمین هستند را دوست دارم؛ ما هم روزشماری می‌کنیم در استادیوم فولادآرنا بازی کنیم.

قطبی در ارتباط با هجمه‌های ایجادشده علیه داوری‌ها گفت: داوری یکی از سخت‌ترین وظیفه‌هاست، یک صحنه ممکن است قضاوت‌های مختلفی داشته باشد، هجوم علیه داوری‌ها در فوتبال ایران زیبا نیست، هیچ‌کس مسئولیت شکست را نمی‌پذیرد و همه می‌خواهند سعی کنند تقصیر را به گردن چیزهای حاشیه‌ای بیندازند، بازی ما با پرسپولیس هم آنها بهانه‌هایی مثل چراغ و داوری گرفتند و این خیلی زیبا نیست، اگر باختیم باید بپذیریم.

وی در پاسخ به یک سؤال که مطرح شد نبرد میان فولاد و نساجی یک رقابت نامتوازن با توجه به سطح امکانات و دارایی‌های این دو تیم است و ممکن است در صورت عدم نتیجه‌گیری با فشار روبه‌رو شوید، تصریح کرد: هر مربی و هر باشگاهی ممکن است چیزهای مثبتی در اختیار داشته باشد، فولاد هم خصوصیات خودش را دارد، خوشحالم در منطقه‌ای هستم که مردم آن فوتبال‌دوست هستند و استعدادهای زیادی در آنجا حضور دارد، مردم آنجا با فوتبال زندگی می‌کنند، فوتبال تو فرهنگ مردم مازندران هم هست و آقای جلالی خوشبخت است که سرمربی نساجی است.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص بازیکن ژاپنی تأکید کرد: ۴ هفته است می‌خواهیم بازیکن ژاپنی را بیاوریم که توانستیم و خیلی خوشحالیم این بازیکن اضافه شده و خیلی در وسط زمین به ما کمک می‌کند، برای بازی فردا هم سعی می‌کنیم او را بازی دهیم.

قطبی درباره اختلافات سینا مریدی با باشگاه فولاد و مذاکره پرسپولیس با این بازیکن خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد، وقتی یک باشگاهی بازیکنی می‌خواهد، باید کتباً اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد، مریدی قرارداد ۳ ساله با ما دارد و هیچ مشکلی هم با او نداریم، مصدومیت کوچکی دارد و تا هفته آینده به تیم برمی‌گردد.

وی درباره مجید جلالی و نساجی ادامه داد: احترام زیادی برای جلالی قائلم، تجربه زیادی دارد، مربی فولاد هم بوده، هر جا رفته فوتبال قشنگی را ارائه داده؛ نساجی هم تیم پرانرژی و پرسرعتی است، از اوین سوت تا آخرین سوت می‌خواهند پیروز از زمین بیرون بیایند.

سرمربی فولاد خوزستان در پایان گفت: هر بازی برای ما فینال است و اگر بخواهیم رو کورس بمانیم باید نتیجه بیاوریم، کار سختی در پیش داشتیم با تلاش، تجربه و دانش زیادی توانستیم بازیکنان را آماده کنیم؛ هدفم همیشه در زندگی پیروزی بوده و تمام تلاش من، کادر فنی و باشگاه این است که بتوانیم، بیشترین امتیازات را کسب کنیم و به بالای جدول نزدیک بشویم، ۱۳ اختلاف امتیاز، اختلاف زیادی است اما ما تمام تلاش‌مان انجام می‌دهیم. سپاهان، پرسپولیس و استقلال تیم‌های خوبی هستند و خیلی هم کم امتیاز از دست می‌دهند؛ کار سختی درپیش داریم؛ در ۵ هفته پایانی رقابت ما برای رسیدن به صدر جدول جدی می‌شود.

به گزارش فارس، از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر بازی نساجی مازندران و فولاد خوزستان جمعه ۳ اسفندماه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر برگزار خواهد شد.