پاسخ نصیر زاده به شائبه تبانی ماشین سازی و تراکتور

تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی روز پنجشنبه در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر دربی تبریز را برگزار می کنند. با توجه به اینکه این دو باشگاه منتسب به محمدرضا زنوزی هستند برخی کانال های هواداری شائبه های عجیبی را درباره این مسابقه ایجاد کرده اند. اینکه ماشین سازی می خواهد برای تراکتورسازی بازی کند. با این حال هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی صحبت های تندی را در این باره مطرح می کند.

نصیرزاده گفت: بازی رفت ماشین سازی و تراکتورسازی را به یاد بیاورید؛ در آن بازی حتی چند بار مسابقه به دلیل درگیری متوقف شد. بعد از بازی هم جان توشاک سرمربی وقت تراکتورسازی اعلام کرد که اگر بازی ادامه داشت ماشین سازی می توانست نتیجه را برگرداند. ما می توانیم جلوی سیل را بگیریم اما جلوی تراوشات ذهن های بیمار را نمی توانیم بگیریم.

وی ادامه داد: ما روزی که جلوی سپاهان محکم بازی کردیم و حتی تا دقایق پایانی این تیم را برده بودیم، مسئولان این تیم مصاحبه کردند و گفتند که ما برای تراکتورسازی تلاش می کنیم! بعدا اما وقتی جلوی پدیده ایستادیم و این تیم را متوقف کردیم تا سپاهان قهرمان نیم فصل شود، همان هایی که قبلا مصاحبه کرده بودند، نگفتند که ما آنروز برای سپاهان بازی کردیم.

مدیرعامل ماشین سازی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: وقتی می خواهیم درباره تبانی صحبت کنیم، باید بعد از بازی این حرف ها را بزنیم، نه قبل از مسابقه. چون تبانی نمی تواند یک حدس باشد. باید واقعیتی باشد که اتفاق افتاده است. از سوی دیگر من علاقه مند هستم که ماشین سازی پیروز میدان در دربی تبریز باشد اما فراموش نکنید ما با تیمی بازی می کنیم که کهکشانی بسته شده و تیمی که 20 هفته در لیگ برتر بدون شکست مانده بود را با دوگل شکست داده است. این انتظار از پیش نیست که ما حتما تراکتورسازی را ببریم و به همین خاطر همه چیز را به ساق های بازیکنان واگذار کردیم.

نصیرزاده در ادامه به نکته جالبی اشاره کرد: ما قبل از بازی رفت با تراکتورسازی، درست یکروز قبل از بازی به بازیکنان پرداختی داشتیم تا روحیه شان بالا برود. این را همه نفرات ما می توانند شهادت بدهند. با این تفاسیر واقعا نمی دانم این چه شائبه ای است که مطرح می کنند.

وی درباره برگزاری مسابقه با تراکتورسازی در یادگار امام تاکید کرد: ما علاقه مند بودیم که بازی در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود اما تماس هایی که با شورای تامین داشتیم اینگونه بود که آنها با توجه به استقبال خانگی از بازی های تراکتورسازی و رعایت موارد ایمنی اعلام کردند بهتر است دربی تبریز در ورزشگاه پرگنجایش یادگار امام برگزار شود و ما نیز نمی توانستیم مخالفتی انجام دهیم.