مس سونگون در اندیشه تثبیت صدرنشینی

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از روز سه‌شنبه به صورت همزمان و از ساعت ۱۷:۰۰ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این هفته چند دیدار از حساسیت قابل خاصی برخودار است، به طوری که می‌تواند به جذابیت مسابقات لیگ در این هفته بیفزاید.

مس سونگون - سن ایچ ساوه ساعت ۱۷:۰۰

اخبار ورزشی-در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته جدال ۲ تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه خواهد بود. این بازی به میزبانی مس و در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار خواهد شد. مس سونگون در این فصل موفق شده عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. مسی‌ها پس از آن که تغییراتی در کادر فنی خود به وجود آوردند و علیرضا افضل را به جای اسماعیل تقی پور بر روی نیمکت نشاندند، موفق شدند در اکثر دیدار‌های خود به پیروزی دست پیدا کنند. مس سونگون تا قبل از آغاز هفته شانزدهم رقابت‌ها با ۳۲ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد و یکی از بخت‌های نخست قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها به شمار می‌رود.

از آن طرف میدان تیم جوان و یکدست سن ایچ ساوه در این فصل عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است. این تیم در این فصل با سرمربی جوان و آینده دار خود یعنی جواد اصغری مقدم موفق شد در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر بسیار خوش بدرخشد به طوری که در پایان نیم فصل اول رقابت‌ها با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندی، خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل نامید.

تیم سن ایچی ساوه، اما در نیم فصل دوم زیادجالب کار نکرده است به طوری که در ۲ دیدار گذشته خود برابر تیم‌های شهروند ساری و فرش آرا مشهد تن به شکست داده است. سن ایچ تا قبل از آغاز هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر با ۲۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و برای آن که از دیگر رقبای خود برای عنوان قهرمانی عقب نماند محکوم به بردن تیم مس سونگون خواهند بود که کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

آذرخش بندر عباس - گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۷:۰۰

در یکی دیگر از بازی‌های مهم و حساس این هفته مصاف دو تیم آذرخش بندر عباس و گیتی پسند اصفهان خواهد بود. این بازی به میزبانی آذرخش در سالن فجر بندر عباس برگزار خواهد شد. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها به شمار می‌رود موفق شده با درخششی که از خود در این فصل خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نام دهد. تیم گیتی پسند در ۲ هفته گذشته مسابقات نیم فصل دوم موفق شده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند. اما بازی این هفته گیتی پسند در برابر آذرخش می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های این تیم باشد، زیرا آذرخشی‌ها نمی‌خواهند یکی از تیم‌های مدعی سقوط به دسته پایین‌تر باشند و به همین علت با تمام قوا و انرژی خود به مصاف تیم گیتی پسند خواهند آمد.

از آن سو تیم آذرخش بندر عباس که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد پر نوسانی را داشته و از ابتدای رقابت‌های لیگ با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است. حتی این تیم به دلیل مشکلات مالی که در هفته گذشته داشته دچار حواشی‌های زیادی شده است. تیم فوتسال آذرخش بندر عباس پس از آن که در دیدار هفته گذشته خود برابر شاهین کرمانشاه به تساوی ۷ بر ۷ دست یافت، پس از پایان بازی کادر فنی و بازیکنان این تیم به هتل محل اقامت خود رجوع کردند و متوجه شدند که به هتل محل اقامت خود بدهکار هستند و به همین دلیل کادر فنی و بازیکنان این تیم مجبور شدند شب را در بیرون از هتل به سر ببرند و این موضوع باعث حواشی زیادی در این هفته شد که نشان می‌دهد این تیم تا چه مقدار با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

به هر حال تیم فوتسالآذرخش بنردعباس در این هفته یک بازی بسیار سخت و دشواری را خواهد داشت و باید دید که در پایان بازی با گیتی پسند چه نتیجه‌ای را می‌تواند کسب کند. آذرخشی‌ها تا قبل از آغاز هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم مسابقات لیگ قرار گرفته است.

فرش آرا مشهد - شهروند ساری ساعت ۱۷:۰۰

این دیدار به میزبانی فرش آرا در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد. تیم فوتسال فرش آرا مشهد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد و موفق شده اکثر بازی‌های خود با پیروزی پشت سر بگذارد.

فرش آرایی‌ها برای آن که جزء مدعیان اصلی قهرمانی بمانند در این هفته کار بسیار سختی را در برابر شاگردان رضا لک در تیم شهروند ساری خواهند داشت. تیم فوتسال فرش آرا در این فصل از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کرده و به طوری که در اکثر بازی‌هایی که میزبان بوده است موفق شده به پیروزی دست پیدا کند. حال این تیم تا قبل از آغاز هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

از آن سوی میدان تیم شهروند ساری قرار دارد، تیمی که در این فصل با سرمربی جدید خود یعنی رضا لک موفق شده بسیار خوش بدرخشد. ساروی‌ها در رقابت‌های نیم فصل اول با نمایش‌های زیبایی که از خود نشان دادند موفق شدند در جایگاه هفتم قرار گیرند. حال تیم شهروند ساری می‌خواهد همان عملکرد خوب خود را در نیم فصل دوم هم ادامه دهد. به طوری که این تیم در اولین مسابقه خود در نیم فصل دوم موفق شد سن ایچ ساوه مدعی را از پیش رو بردارد و بعد از آن در دیدار هفته گذشته خود میزبان تیم مقاومت البرز بود که در پایان موفق شد در برابر این تیم با ۵ گل به برتری دست پیدا کند و با ۲ پیروی متوالی به مصاف فرش آرا مشهد خواهد رفت.

شهروند ساری تا قبل از آغاز هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر با کسب ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است.

برنامه کامل مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:

مس سونگون - سن ایچ ساوه ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید پور شریفی تبریز

ملی حفاری اهواز - اهورا بهبهان ساعت ۱۷:۰۰ امام رضا (ع) اهواز

فرش آرا مشهد - شهروند ساری ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی مشهد

مقاومت البرز - ارژن شیراز ساعت ۱۷:۰۰ سالن انقلاب کرج

سوهان محمد سیما قم - شاهین کرمانشاه ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید حیدریان قم

هایپر شهر شاهین شهر - ستارگان ورامین ساعت ۱۷:۰۰ سالن تختی شاهین شهر

آذرخش بندرعباس - گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۷:۰۰ سالن فجر بندرعباس