مشکلات مالی که کرونا برای بازیگر مشهور به وجود آورد

به گفته وکیل رابرت دنیرو، او در طی همه گیری ویروس کرونا ضرر مالی زیادی را متحمل شده است.

اخبار چهره ها - بازیگر ۷۶ ساله فیلم مرد ایرلندی این روز‌ها با دو مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. یکی مذاکراتی که برای طلاق دارد و دیگری ضرری که از یک رستوران زنجیره‌ای خورده است. رستورانی که او در آن‌ سهیم بود.

به گفته کارولین کراس، رابرت دنیرو به دلیل بسته شدن و تعطیلی رستوران زنجیره‌ای نوبو و همچنین هتل گرینویچ که در آن‌ها سهیم است به دلیل شیوع ویروس کرونا، ضرر مالی شدیدی را متحمل شده است. او همچنین باید به طور مرتب به همسر سابق خود، گریس هایتاور، پول پرداخت کند.

طبق گزارش‌ها هایتاور ۶۵ ساله از دادگاه درخواست کرده است که محدوده پولی را که رابرت دنیرو باید به او بدهد از ۵۰ هزار دلار به ۱۰۰ هزار دلار افزایش دهد. دنیرو به دلیل وضعیتی که سهام رستورانش دارد این مبلغ را پایین آورده بود.

مجله صفحه شش گزارش داده است که رستوران یاد شده، در ماه آوریل ۳ میلیون دلار و در ماه می‌در حدود ۲ میلیون دلار ضرر داده است.

طبق توافقی که رابرت دنیرو در سال ۲۰۰۴ انجام داده است تا زمانی که در آمد او به طور سالیانه بالای ۱۵ میلیون دلار باشد باید ۱ میلیون دلار در آن را در سال به همسرش بدهد. با توجه به کاهش درآمد او این مقدار نیز کمتر خواهد شد.

اما به گفته مدیر برنامه‌های وی، به نظر می‌رسد که او نهایتاً ۷.۵ میلیون دلار درآمد خواهد داشت. او همچنین درآمد ۲.۵ میلیون دلاری خود را از فیلم « مرد ایرلندی » دریافت کرده و پروژه جدیدی که قرار بود تابستان امسال جلوی دوربین آن برود، نیز به دلیل شیوع کرونا فعلاً به زمان دیگری موکول شده است.

دنیرو برای نخستین بار در سال با داین ابوت ازدواج کرده بود و در سال ۱۹۸۸ از وی جدا شد. هایتاور همسر دوم وی بود که در سال ۱۹۹۷ صورت گرفت. آن‌ها خیلی زود و در سال ۱۹۹۹ درخواست طلاق دادند. این دو در سال ۲۰۰۴ دوباره پیمان بستند، اما در نهایت در سال ۲۰۱۸ طلاق گرفتند.