پرسپولیس آسیا را با ترس شروع کرد

 مرتضی فنونی زاده در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی خیلی سختی در انتظار پرسپولیس است. کادر فنی این تیم باید مراقب بازی هدفمند ماشین سازی باشد. آنها می‌توانند قلدرانه بازی کنند و نتیجه بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه چیز برای قهرمانی در دستان پرسپولیس است. اگر این تیم در همین بازی با ماشین سازی پیروز شود قطعاً قهرمان است. تکلیف این موضوع در همین هفته مشخص می‌شود.

وی در ادامه راجع به دلایل حذف پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل جاری تصریح کرد: حریفان پرسپولیس شناخت خوبی از این تیم پیدا کرده بودند. آنها نقاط قوت پرسپولیس را می‌دانستند و اجازه نفوذ به مهاجمان این تیم نمی‌دادند. پرسپولیس در همین بازی با پاختاکور ازبکستان محتاطانه بازی کرد. اگر برانکو بازی را کنترل می‌کرد یک امتیاز هم به دردش می‌خورد و شاید می‌توانست در هفته آخر صعود کند.

فنونی زاده تاکید کرد: پرسپولیس از لحاظ بازیکن خیلی بهتر از قبل بود اما به دلیل اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان را با ترس شروع کرد نتوانست نتایج خوبی بگیرد تا کار برایش در طول بازی‌ها سخت‌تر از قبل شود. حذف پرسپولیس شوک بزرگی برای هواداران و بازیکنان بود. حالا دیگر باید آنها روحیه خودشان را پیدا کنند تا جام‌های باقیمانده داخلی را از آن خود کنند.